کد خبر: ۱۱۲۶۰۷
۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳

نحوه حضور کارگزاران در قراردادهای آتی و دستورالعمل اصلاحی اختیار فروش تبعی
بورس تهران اعلام کرد:

نحوه حضور کارگزاران در قراردادهای آتی و دستورالعمل اصلاحی اختیار فروش تبعی

بورس تهران ضوابط مربوط به کارگزاران مجاز به انجام معامله در بازار قراردادهای آتی را اعلام و دستورالعمل عرضه اوراق اختیار فروش تبعی برای سهام را اصلاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیریت ابزارهای نوین مالی بورس تهران طبق طبق ابلاغیه مدیریت نظارت بر کارگزاران سازمان بورس ، ضوابط مربوط به کارگزاران مجاز به انجام معامله در بازار قراردادهای آتی در بورس اوراق بهادار تهران را اعلام کرد.

به این ترتیب ، آن دسته از کارگزاران دارای مجوز معامله قراردادهای آتی سبد سهام می توانند اقدام به معامله قراردادهای آتی کنند و کارگزارانی که مشمول بند یک این اطلاعیه نبوده ولی تاییدیه زیر ساخت معاملاتی قراردادهای آتی را از مدیریت فناوری اطلاعات سازمان بورس دریافت کرده اند تا پایان سال جاری مجاز به انجام معامله قراردادهای آتی هستند و برای ادامه فعالیت در این بخش، باید مجوز معاملات مشتقه مبتنی بر اوراق بهادار را اخذ کنند.

متن کامل اطلاعیه اینجا قابل مشاهده است .

براساس این گزارش، از سوی دیگر دستورالعمل اصلاحی عرضه اوراق اختیار فروش تبعی برای سهام شرکت های بورسی با عنوان "دستورالعمل معاملات اوراق اختیار فروش تبعی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران " اعلام شد که اینجا قابل مشاهده است .

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ