کد خبر: ۱۱۲۶۸۱
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۴

هواداران پرسپولیس و استقلال سهامدار می شوند
رئیس اتاق تعاون پیشنهاد داد:

هواداران پرسپولیس و استقلال سهامدار می شوند

رئیس اتاق تعاون با اشاره به پیشنهاد خرید باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: با ایجاد دو شرکت تعاونی سهامی عام، تمام هواداران دو تیم را سهامدار می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بهمن عبداللهی درباره پیشنهاد اتاق تعاون در راستای مصوبه هیأت وزیران در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به مهر گفت: این اتاق در نظر دارد با ایجاد دو شرکت تعاونی سهامی عام و با سهامداری تمام هواداران دو تیم پرطرفدار این دو باشگاه را در تملک دو شرکت تعاونی قرار دهد. قرار است هواداران و پیشکسوتان سهامداران این شرکت باشند.

وی با بیان اینکه اتاق تعاون به هیچ وجه به دنبال باشگاه‌داری نیست، تاکید کرد: طبق اسناد بالادستی، بخش تعاون مجاز است از واگذاری‌های شرکت‌های دولتی سهمی ۲۰ درصدی داشته باشد. بنابراین بخش تعاون می تواند در زمینه خرید شرکت های دولتی سهیم باشد.

بر اساس این گزارش، درپی تصویب واگذاری سرخابی‌ها توسط هیأت وزیران، رئیس سازمان خصوصی سازی از طی شدن مراحل ارزیابی و قیمت گذاری دو باشگاه حداکثر تا دو ماه آینده خبرداد و گفت: تا پایان سال جاری مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار می شود.در صورتی که صورت‌های مالی آماده شوند، اوایل اسفندماه شرایط مزایده اعلام و برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ