کد خبر: ۱۱۲۶۹۸
۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۵

برند معروف معامله ۵۱ درصدی بزرگترین تولیدکننده ذرت را قطعی کرد / تعهدات

برند معروف معامله ۵۱ درصدی بزرگترین تولیدکننده ذرت را قطعی کرد / تعهدات

برند معروف بلوک۵۱ درصدی شرکت گلوکوزان را در چهارمین عرضه قطعی کرد تا مدیریت اولین و بزرگترین تولیدکننده ذرت ایران را در دست گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات 14 آذر بود که شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی سینا (وابسته به بنیاد مستضعفان ) برای چهارمین بار (بعد از 20 تیر ، 7 و 27 مرداد سال جاری) بلوک 51.13 درصدی گلوکوزان را عرضه کرد و بالاخره قادر به فروش این بلوک مدیریتی شد.

این بلوک شامل بیش از 102 میلیون و 268 هزار سهم "غگل" بود که به قیمت پایه هر سهم 17 هزار و 228 ریال و به صورت 30 درصد نقد و مابقی اقساط از سوی کارگزاری بورس بهگزین عرضه و توسط کارگزاری بانک پاسارگاد برای برند معروف و بزرگترین صادرکننده انواع ماکارونی یعنی شرکت توسعه صنعتی غذایی زر (زر ماکارون) خریداری شد.

به این ترتیب ، این شرکت با تعیین سه عضو هیات مدیره ، مدیریت اولین و بزرگترین تولیدکننده محصولات متنوع از ذرت در ایران را که از سال 1349 تاسیس شده را در دست گرفت. سرمایه گذاری صنعت و معدن هم مالک 31 درصد است.

 مالک جدید گلوکوزان باید اقدام به ارایه تعهدهای کتبی رعایت الزامات مربوط به تداوم شرایط پذیرش و پایبندی به حداقل الزامات سهام شناور آزاد بازار دوم معاملات بورس، برنامه کسب و کار واقع بینانه در خصوص فعالیت های آینده شرکت، خرید سهام از سهامداران جزء فعلی حداقل به مدت 3 ماه به همراه تعهد کتبی مربوطه و تضمین کارگزار ، عدم خروج از سهم کنترلی به مدت 2 سال از زمان تحصیل سهام کند.

شرکت 20 میلیارد تومانی گلوکوزان اولین تا بهار سال گذشته و قبل از افزایش سرمایه 163 درصدی ، با قیمت 4150 تومانی ، گرانترین سهم بازار بود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ