کد خبر: ۱۱۲۷۷۴
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۷

بانک بورسی درباره پرونده تخلف در کرمان توضیح داد

بانک بورسی درباره پرونده تخلف در کرمان توضیح داد

بانک تجارت با صدور اطلاعیه ای درباره تخلف سال ۹۲ در استان کرمان مبنی بر صدور چک‌های بین بانکی و ضمانتنامه جعلی و صوری توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،بانک تجارت با صدور اطلاعیه ای جزئیات تخلف صورت گرفته در استان کرمان در سال ۹۲ مبنی بر صدور چک‌های بین بانکی و ضمانتنامه جعلی و صوری را تشریح و اعلام کرد: سوءجریان صورت گرفته در نیمه دوم سال ۹۲ توسط این بانک با همکاری و همراهی مراجع امنیتی و نظارتی کشف شد و بلافاصله "وتجارت" نسبت به طرح شکایت اقدام کرد.

در همین راستا بازپرس پرونده پس از احضار متهمین پرونده و انجام تحقیقات لازم نسبت به صدور قرار بازداشت اقدام کرد و تاکنون علی اکبر عمارت ساز متهم اصلی پرونده در بازداشت بوده و با توجه به صدور کیفرخواست بابت موارد اتهامی، جلسه رسیدگی آن به تاریخ سوم دی سال 97 در شعبه چهار دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلال‌گران اقتصادی برگزار شد.

در طول این پنج سال بانک تجارت توانست با نظارت بازپرس پرونده بخشی از ضمانتنامه‌های مجعول را ابطال کند و همچنین خسارت‌های مربوط به چک‌های بین بانکی نیز به حیطه وصول درآمده است.امید می رود موجبات ابطال باقیمانده ضمانتنامه‌ها و تعیین تکلیف وجوه مورد اختلاف ضمانتنامه‌ها فراهم شده و متخلفین به سزای اعمال برسند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ