کد خبر: ۱۱۲۸۲۰
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۸

رشد ۵۶ درصدی حجم معاملات بورس کالا در یک هفته

رشد ۵۶ درصدی حجم معاملات بورس کالا در یک هفته

بورس کالا در هفته گذشته میزبان داد و ستد بیش از ۱.۶ هزار میلیارد تومان انواع کالا بود که نسبت به هفته ماقبل نشان از رشد ۵۶ و ۳۵ درصدی در حجم و ارزش معاملات دارد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۱۰۶ هزار و ۵۵۶  تن انواع کالا به ارزش ۵۷۵ میلیارد تومان معامله شد. در این تالار ۹۸ هزار و ۳۰۲ تن فولاد، هزار و ۹۶۵ تن مس، ۳ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم، ۶۶۰ تن روی، ۲ هزار تن سیمان، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۲۸۹ هزار و ۵۳۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از هزار میلیارد تومان به فروش رسید. در این تالار ۱۷۱ هزار و ۳۱۰ تن وکیوم باتوم، ۴۰ هزار و ۶۷۵ تن قیر، ۴۷ هزار و ۶۳۰ تن مواد پلیمری، ۲۸ هزار و ۲۶۶ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۲۹۰ تن گوگرد، ۲۷۰ تن عایق رطوبتی، ۹۰ تن انواع گازها و خوراک ها و ۵۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالا نیز طی این مدت شاهد معامله  ۲۴ هزار تن  گندم خوراکی و هزار و ۲۰۰ تن شکر بود. ۱۰ تن کالا به ارزش ۹ میلیون تومان در بازار فرعی به فروش رسید.

براین اساس،در هفته منتهی به ۶ دی ماه ۴۲۱ هزار و ۲۹۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱.۶ هزار میلیارد تومان در بورس کالا مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل رشد ۵۶ و ۳۵ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ