کد خبر: ۱۱۲۸۵۰
۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۹

سه مشتری اولین سیتروئن C۳ را تحویل گرفتند/ ابهام در افزایش۱۰۰ درصدی قیمت

سه مشتری اولین سیتروئن C۳ را تحویل گرفتند/ ابهام در افزایش۱۰۰ درصدی قیمت

سایپا اعلام کرد اولین دور تحویل سیتروئن C۳ به سه مشتری انجام شد اما قیمت فروش این محصول و تکلیف شکایت معترضین به افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت مبهم مانده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی اخیرا" برخی مشتریان سایپا سیتروئن درباره نحوه قیمت‌گذاری محصول مشترک و افزایش 100 درصدی اقدام به برگزاری دو تجمع اعتراضی در مقابل سازمان حمایت و وزارت صنعت و شکایت کرده اند که سایپا اعلام کرد اولین سری محصول سیتروئن C3 به مشتریان تحویل شد که شامل سه دستگاه برای سه نفر بود.

در این میان قیمت فروش این محصول مشخص نشده و در حالی مشتریان هنگام ثبت‌نام اولیه در اردیبهشت اقدام به پیش‌پرداخت 50 درصد قیمت نهایی و معادل 60 میلیون تومان به‌صورت علی‌الحساب کرده اند که از قرار معلوم قیمت سیتروئن C3 به دو برابر یعنی 240 میلیون تومان افزایش یافته که مورد اعتراض واقع شده است.

با این حال حسین مومنی معاون بازاریابی و فروش سایپاسیتروئن گفت: به رغم همه مشکلات ناشی از شرایط کنونی، سایپاسیتروئن به انجام تعهدات مشتریان متعهد است و با توجه به پیش بینی قبل از تحریم ها، تعدادی از قطعات یدکی این خودرو وارد ایران شده که در گمرک قرار داشته و درحال ترخیص است .

وی با اشاره به تولید 700 دستگاه از این محصول ادامه داد: طی همکاری با دفتر منطقه ای سیتروئن، سفارش گذاری محصولات درحال انجام بوده و امیداست مشکلی بابت تامین قطعات پیش نیاید و خدمات دهی این محصول انجام شود.

مومنی افزود: خوشبختانه تولید این خودرو طبق روال درحال انجام است و در تلاش هستیم تا تعهدات شهریور و مهر این خودرو را به مشتریان تحویل و در ادامه موعد تحویل آبان ماه نیز تولید و عرضه شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ