کد خبر: ۱۱۲۸۵۲
۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۹

واکنش سایپا به هشدار رنو و تکذیب ادعا

واکنش سایپا به هشدار رنو و تکذیب ادعا

سایپا در واکنش به خبر نادیده گرفته شدن هشدار رنو بابت پیش‌فروش محصولات اعلام کرد: بعد از خروج آمریکا از برجام هیچ خودرویی از گروه رنو پیش‌فروش نشده و این ادعا تکذیب می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سایپا در واکنش به خبر خبرگزاری مهر مبنی‌بر نادیده گرفته شدن هشدار رنو بابت پیش‌فروش محصولات اعلام کرد: بعد از خروج آمریکا از برجام، هیچ خودرویی از گروه رنو توسط این خودروساز پیش‌فروش نشد و تعهدات موجود مربوط به قبل از این دوره است.

ادعای مطرح شده مبنی‌بر اینکه رنو هشدارهایی درباره تهیه و تامین قطعات موردنیاز محصولات در دور جدید تحریم‌ها و قبل از انجام پیش‌فروش، به طرف ایرانی داده، قویا از سوی پارس خودرو تکذیب می‌شود.

کارلوس گون مدیرعامل وقت گروه رنو- نیسان در ۲۵ خرداد اعلام کرد این شرکت (رنو) با وجود خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌های این کشور از ایران خارج نخواهد شد. این درحالی است که سایپا به گفته مدیرعامل وقت رنو - نیسان استناد نکرده و از مدت‌ها قبل هیچ محصولی با برند رنو توسط این شرکت پیش‌فروش نشده است.

معاونت فروش با ارسال پیامک اعلام کرده همه تکمیل وجه‌شدگان محصولات رنو در نوبت دریافت خودرو قرار دارند و تا زمان تحویل، علاوه‌بر دریافت سود مشارکت، جریمه دیرکرد نیز به آنها تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ