کد خبر: ۱۱۲۹۴۳
۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱

دو سناریو برای تحویل خودرو به خریداران

دو سناریو برای تحویل خودرو به خریداران

از قرار معلوم تکلیف خریداران بلاتکلیف خودرو در دو سناریو و در جریان انتشار ابلاغیه اعمال افزایش قیمت‌ها مشخص خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، در طول چند ماه اخیر داستان تکراری تأخیر در تحویل خودروهای خریداری شده برای مشتریان مشکلات زیادی را به وجود آورده است. از یک طرف خودروساز به بهانه اعمال افزایش قیمت‌ها تمایلی به تحویل خودروها در زمان مقرر به مشتریان ندارد از طرف دیگر هم مشتریان خواستار تحویل خودروهای ثبت‌نامی خود هستند اما کسی به اعتراضات آنها توجه نمی‌کند و فقط در این شرایط شاهد تجمع خریداران روبه‌روی شرکت‌های خودروساز هستیم.

البته اخبار مختلف در اعلام قیمت‌های جدید هم بلاتکلیفی خریداران خودرو را در تحویل محصولات خود بیشتر از گذشته کرده است. عمده خریداران با این پرسش روبه‌رو هستند که با چندماه تأخیر هنوز خودروهای پیش‌خرید شده را تحویل نگرفته‌اند و با اعمال قیمت‌های جدید چرا باید هزینه بیشتری را به خودروسازان پرداخت کنند؟ مگر نه اینکه خودروساز در تحویل خودرو بدقول بوده؟ چرا مشتریان باید تاوان این موضوع را با پرداخت هزینه بیشتر پرداخت کنند.

اما در جدیدترین رویداد گویا قرار است در غالب ابلاغیه اعمال افزایش قیمت‌ها ، تکلیف خریداران بلاتکلیف خودرو هم مشخص شود. به نحوی که آن دسته از خریدارانی که زمان تحویل خودرو در بخش خودروهای پر تیراژ قبل از شهریورماه 97 هست تحویل با قیمت‌های قبلی تحویل خواهد شد اما برای آن دسته از خریداران با تحویل بعداز شهریورماه 97 با قیمت‌های جدید و البته ضمن محاسبه سود تأخیر و مشارکت محاسبه خواهد شد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ