کد خبر: ۱۱۲۹۵۲
۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱

دومین عرضه بلوکی

دومین عرضه بلوکی "بترانس" بعد از بی نتیجه ماندن اصرار سهامدار عمده

بعداز بی نتیجه ماندن اصرار سهامدار عمده ایران ترانسفو به افزایش سرمایه ۳۳ درصدی قیمت پایه بلوک ۱۰ درصدی، دردومین عرضه بیش از ۱۱ درصد سهام به ارزش کمتر از قیمت اولیه ۷۸۰ تومانی عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اصرار شرکت صنعت و تجارت آداک به افزایش 33 درصدی قیمت پایه در عرضه بلوک 10 درصدی ایران‌ترانسفو ( از 780 به 1040 تومان ) این بلوک در 27 آبان روی زمین ماند تا سازمان خصوصی‌سازی بار دیگر آماده این واگذاری شود.

به این ترتیب مقرر شده 11.61 درصد از سهام "بترانس" شامل 435 میلیون و 650 هزار و 370 سهم است که به قیمت پایه 7035 ریال و پایین تر از قیمت پایه قبلی به وکالت از شرکت صنعت و تجارت آداک در روز سه شنبه 9 بهمن به‌صورت 20 درصد نقد طی مهلت 14 روز کاری و بقیه اقساط 4 ساله روانه میز فروش بازار اول معاملات بورس شود.

براساس این گزارش، سازمان خصوصی سازی مرداد 94 و بعد از ماه ها کش و قوس و ناکامی قادر به فروش بلوک 28.38 درصدی ایران ترانسفو به ارزش 35.5 میلیارد تومان شد و بعد از آن شرکت صنعت و تجارت آداک و مهدی مومنی طاهری (نائب رئیس هیات مدیره کارگزاری آراد ایرانیان و یکی از مالکان آداک) در کنار سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و سرمایه گذاری توسعه ملی و شرکت آفرین ساز ترکیب هیات مدیره "بترانس" را تشکیل دادند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ