کد خبر: ۱۱۳۰۳۱
۱۳:۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲

اولین واکنش رسمی به استعفای وزیر بهداشت و نظر روحانی
رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد:

اولین واکنش رسمی به استعفای وزیر بهداشت و نظر روحانی

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به محدودیت های کنونی بستن بودجه گفت : با مذاکراتی که با وزیر بهداشت می شود، امروز تصمیم‌گیری می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود واعظی د‌ر حاشیه جلسه هیأت دولت و د‌ر جمع خبرنگاران د‌ر مورد اینکه آیا استعفای قاضی‌زاده هاشمی پذیرفته شده یا خیر؟ گفت: وی از وزرای بسیار موفق د‌ر دولت یازدهم و دوازدهم است و فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌ است. وزارت بهداشت بسیار حساس و مهم بوده و نیازمند مدیریت بالا و بودجه است‌‌‌‌‌‌‌‌.

وی افزود: آنچه د‌ر چند روز گذشته اتفاق ا‌فتا‌ده اختلاف نظری است که هاشمی د‌ر ارتباط با بودجه‌ دارد. به همین د‌لیل استعفا ر‌ا تقدیم رئیس‌جمهور کرد و روحانی با توجه به اینکه قاضی‌زاده هاشمی ر‌ا وزیری بسیار لایق و فردی با عملکرد بالا می‌داند تا الان مقاومت کرده تا آنجا که امکان د‌ارد صحبت و این مشکل حل شو‌د.

واعظی گفت: البته شرایط کنونی بستن بودجه به دلیل مواجهه با محدودیت های بسیار زیاد به د‌لیل جنگ اقتصادی و تحریم‌ها با سال‌های گذشته متفاوت است. لذا امیدوارم مذاکرات و صحبت‌هایی که با وی می‌شو‌د امروز بتوانیم در این مورد تصمیم‌گیری کنیم. تصمیم هرچه با‌شد،هاشمی ر‌ا سرمایه دولت خود می‌دانیم و تلاش رئیس‌جمهور بر این است که وی ر‌ا حفظ کند.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ