کد خبر: ۱۱۴۱۴۹
۱۲:۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶

پیگیری زنگنه برای انتشار اوراق شرکت های پتروشیمی و تخصیص زمین در ماهشهر
معاون وزیر نفت اعلام کرد:

پیگیری زنگنه برای انتشار اوراق شرکت های پتروشیمی و تخصیص زمین در ماهشهر

معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه شرکت‌های پتروشیمی راه‌های دور زدن تحریم را می دانند از پیگیری جدی وزیر برای انتشار اوراق اسلامی این صنعت و تخصیص زمینی در ماهشهر برای توسعه مرحله دوم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بهزاد محمدی با اشاره به محدودیت های بین‌المللی صنعت پتروشیمی اظهار داشت: شرکت‌های پتروشیمی راه‌های بسیار خوبی برای رفع محدودیت‌ها پیدا کرده‌اند و راه‌های دور زدن تحریم را می دانند و شرایط فعلی خللی در فعالیت ها ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه داد: درحالی تلاش می‌شود که شرکت های این صنعت به مشکل خاصی برخورد نکنند که وزیر نفت به جد، پیگیر تأمین مالی طرح‌های پتروشیمی از طریق فروش اوراق اسلامی بوده و هر هفته جلسه می گذارد. انتظار می رود تأمین مالی طرح‌های پتروشیمی از طریق فروش اوراق مشارکت طی ماه‌های آتی به سرانجام برسد تا بخشی از مشکلات مالی طرح‌ها  بر طرف شود.

محمدی با اشاره به این‌که ماهشهر قطب اول پتروشیمی ایران بوده و کیفیت و تنوع زیاد محصولات در شرکتهای این منطقه بسیار بااهمیت و ارزشمند است  ، ادامه داد: تخصیص زمین به طرح‌های توسعه‌ای صنعت پتروشیمی یکی از مواردی است که در منطقه ماهشهر پیگیری می‌شود و زمینی برای توسعه مرحله دوم منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ