کد خبر: ۱۱۴۲۴۱
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸

ارتباط بانک ایرانی حاضر در بورس با بانک هندی / آخرین موضع درباره SPV
وزیر امور خارجه خبر داد:

ارتباط بانک ایرانی حاضر در بورس با بانک هندی / آخرین موضع درباره SPV

وزیر امور خارجه با اعلام ارتباط بانک ایرانی حاضر در بورس با بانک هندی، گفت: به همکاری با اروپا برای راه اندازی ساز و کار مالی (SPV) ادامه می دهیم اما منتظر نمی‌مانیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدجواد ظریف در حاشیه دیدار با وزیر حمل و نقل هند ، ضمن ابراز رضایت در مورد چابهار و سایر همکاری‌ها  در پاسخ به سوالی درباره ساز و کار ویژه مالی اتحادیه اروپا اظهار داشت: اروپایی‌ها تلاش کرده‌اند اما در حد انتظار نتوانستند پیشرفت کنند. بنابراین همکاری های ایران از طریق کانال‌های مختلف مانند هند گسترش می یابد.

وی ادامه داد: به همکاری با اروپا برای راه اندازی ساز و کار مالی (SPV) ادامه می دهیم اما منتظر نمی‌مانیم و با شرکای سنتی چون هند، چین و روسیه در همکاری  می‌کنیم.

این مقام مسئول افزود: در همکاری با هند طیفی از موضوعات مانند حوزه بانکی و همکاری یوکو بانک هند و بانک پاسارگاد (حاضر در بورس ) مطرح هستند.

ظریف درباره درخواست هند مبنی بر دریافت گاز ارزان برای راه اندازی صنایع در چابهار گفت:برای گفت‌وگو با هند آمادگی داریم تا بتوانند سرمایه گذاری در چابهار از جمله در حوزه پتروشیمی را آغاز کنند. همیشه آماده گفت و گو با هند بوده و  از پیشنهادات استقبال می کنیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ