کد خبر: ۱۱۴۲۸۷
۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹

تولید سه ساله ۲۰ هزار خودرو در نوسازی ناوگان / احتمال خروج محصول معروف
مدیرعامل زامیاد اعلام کرد:

تولید سه ساله ۲۰ هزار خودرو در نوسازی ناوگان / احتمال خروج محصول معروف

مدیرعامل زامیاد با اعلام احتمال خروج محصول معروف گفت: در نوسازی ناوگان فرسوده تجاری، سهم این شرکت ۱۰ درصد و شامل بیش از ۲۰ هزار دستگاه اتوبوس،مینی بوس، کامیون و کشنده در سه سال است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد زارع پور اشکذری در حاشیه سومین نمایشگاه بین المللی خودرو درباره طرح نوسازی ناوگان فرسوده تجاری و با بیان اینکه سهم داخلی سازی تولید کامیون و کشنده تا سال 1400 به بیش از 40 درصد می رسد به ایرنا گفت: محصولاتی که قادر به تامین استانداردهای موردنظر سازمان ملی استاندارد و دارای توان داخلی سازی باشند وارد ناوگان تجاری جدید می شوند

وی با اشاره به برخورداری از زیرساخت های تولید خودروهای تجاری وانت، پیکاپ، کامیون و کشنده و 25 سال شراکت با ایویکو ایتالیا درخودروهای سنگین ادامه داد: زامیاد کامیون اِی.دی380 که جدیدترین کامیون یورو5 بوده، رونمایی و مدل یورو3 با استقبال زیادی روبرو شده و برنامه تولید سالانه حداقل 1000 دستگاه بوده و برای تامین قطعات برنامه ریزی شده است.

این مقام مسئول با خوش بینی به تولید دوباره اتوبوس و مینی بوس پس از 10 سال و عرضه نمونه های جدید تا پایان سال، درباره رونمایی از وانت پادرا پلاس گفت: اکنون وانت پادرا بنزین سوز در زامیاد تولید می شود اما نمونه جدید موسوم به پادرا پلاس در سه وضع بنزینی، دوگانه سوز و دیزلی تولید می شود که جایگزینی برای نیسان آبی است.

زارع پور اشکذری ادامه داد: نیسان بخشی از استانداردهای مورد نظر سازمان ملی استاندارد را تامین می کند اما در صورت عدم مجوز این سازمان از خط خارج می شود . نسل جدید پادرا هم سه ماهه نخست سال آینده وارد بازار می شود.

وی ادامه داد: در نوسازی ناوگان فرسوده تجاری، سهم این شرکت 10 درصد و شامل تحویل بیش از 20 هزار دستگاه اتوبوس، مینی بوس، کامیون و کشنده در سه سال است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ