کد خبر: ۱۱۴۳۲۰
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹

هشدار رئیس اتحادیه به افزایش ۸۰ درصدی قیمت روغن موتور

هشدار رئیس اتحادیه به افزایش ۸۰ درصدی قیمت روغن موتور

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و فیلتر خودرو تهران از افزایش ۸۰ درصدی قیمت روغن موتور در صورت عدم تامین ماده اولیه تولیدکنندگان از سوی دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،داوود سعادتی نژاد درخصوص تخصیص اعتبار ناکافی از سوی دولت برای خرید ماده اولیه روغن موتور (لوب کات) و افزایش قیمت آن به خبرخودرو گفت: جلساتی برگزار و قرار بر این بود مقادیری دلار 4200 تومانی برای خرید لوب کات تخصیص داده شود.در حال حاضر با توجه به اینکه ادتیوها با قیمت آزاد وارد می شوند، قیمت روغن موتور حدود 30 تا 40 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: چنانچه دولت، لوب کات مورد نیاز را در اختیار تولیدکنندگان روغن موتور قرار دهد افزایش قیمت در همین حد باقی خواهد ماند و در غیر اینصورت ممکن است قیمت روغن موتور تا 80 درصد افزایش یابد.تنها تامین لوب کات مطرح نیست، ادتیوهای دیگری نیز وجود دارد که لازم است جزء اولویت های یک قرار گیرند ولی با ارز آزاد و نه حتی ارز نیمایی ارائه می شوند.

سعادتی نژاد درخصوص کفایت یا عدم کفایت یارانه دولت برای پالایشگاه های روغن گفت: چنانچه یارانه های متقبل شده و صورتجلسه شده را پرداخت کنند، میزان یارانه ها کافی خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ