کد خبر: ۱۱۴۳۳۲
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹

۱۰ ویژگی‌ مرکز تماس همراه اول اعلام شد

۱۰ ویژگی‌ مرکز تماس همراه اول اعلام شد

اپراتور اول ویژگی‌ها و خدمات مرکز تماس همراه اول را به مشترکین اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هر مشترک تلفن همراه یک‌بار هم که شده به تماس با مرکز مشترکین برای برطرف کردن مشکل یا سوال در مورد خدمات نیاز پیدا کرده است. مرکز تماس همراه اول با شماره ۹۹۹۰ یا ۰۹۱۲۹۹۰ از خطوط ثابت در دسترس مشترکین است.

تماس با این مرکز برخلاف ایرانسل برای مشترکین همراه اول هزینه‌ای ندارد و می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز برای ارائه هرگونه انتقال، پیشنهاد و یا بررسی مشکلات با این سامانه تماس بگیرید. این سامانه از طریق کارشناسان پاسخگو به صورت تلفنی یا از طریق سامانه هوشمند تلفنی IVR به مشترکین خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

ارائه اطلاعات مربوط به سرویس ها، خدمات و صورتحساب به مشتریان

پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تشکیل تیکت در صورت لزوم

اعلام وضعیت سیم‌کارت و علت قطع تلفن همراه

اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیم‌کارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن

راهنمایی در مورد خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه

راهنمایی مشترکین درباره چگونگی استفاده از رومینگ بین‌الملل، کشورهای طرف قرارداد و تعرفه‌های جاری

فروش انواع Device های اینترنت همراه ( بزودی )

نحوه فعال‌سازی و اتصال به اینترنت

راهنمایی مشترکین در خصوص نحوه فعال‌سازی بسته‌های هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه

دریافت گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن‌دهی و پیگیری زمان رفع مشکل

قطع و وصل پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و پیامک‌های مبتنی بر محتوا

انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.

ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ