کد خبر: ۱۱۴۳۶۳
۰:۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲

افزایش سرمایه ۱۱۵، ۲۶۶ و ۴۹ درصدی سه شرکت از تجدید ارزیابی و مطالبات

افزایش سرمایه ۱۱۵، ۲۶۶ و ۴۹ درصدی سه شرکت از تجدید ارزیابی و مطالبات

۳ شرکت بورسی و فرابورسی سیمان خوزستان، نوسازی و ساختمان تهران و لوازم خانگی پارس برنامه افزایش سرمایه ۱۱۵، ۲۶۶ و ۴۹ درصدی را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سیمان خوزستان، نوسازی و ساختمان تهران و لوازم خانگی پارس برنامه افزایش سرمایه 115، 266 و 49 درصدی را اعلام کردند.

براین اساس،سیمان خوزستان جهت جبران مخارج سرمایه ای انجام شده درطرح احداث آسیاب سیمان العماره در عراق درصدد است سرمایه فعلی را از 65 به 140 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی "سخوز" در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد.سیمان فارس و خوزستان سهامدار 44.8 درصدی این شرکت سیمانی به حساب می آید.

همچنین شرکت نوسازی و ساختمان تهران بنا به پیشنهاد هیات مدیره درنظر دارد به سرمایه فعلی 199.3 میلیارد تومان بیفزاید.تامین مالی "ثنوسا" 75 میلیارد تومانی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و به منظور اصلاح ساختار مالی صورت می پذیرد.

شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران مالک 52.1 درصد سهام این شرکت که در بازار دوم معاملات بورس درج شده،محسوب می شود.

شرکت 30 میلیارد تومانی لوازم خانگی پارس نیز درصدد است از دو محل اندوخته و تجدید ارزیابی دارایی ها، سرمایه را به 44.8 میلیارد تومان برساند. هدف "لخانه" از این اقدام ، خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت و اصلاح ساختار مالی است.

"شستا" سهامدار عمده این شرکت فرابورسی با 97.8 درصد است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ