کد خبر: ۱۱۴۴۲۳
۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳

نرخ جدید سه محصول زامیاد اعلام شد/ افزایش ۳۵ ، ۴۰ و ۵۶ درصدی

نرخ جدید سه محصول زامیاد اعلام شد/ افزایش ۳۵ ، ۴۰ و ۵۶ درصدی

شرکت زیانده زامیاد هم نرخ جدید سه محصول را با افزایش ۳۵ ، ۴۰ و ۵۶ درصدی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت زامیاد که اوایل آذر سال جاری با اعلام خبر رسمی افزایش قیمت 33.5 درصدی، پیش قراول این موضوع مهم برای صنعت خودرو و سپس مجبور به تعویق اجرای قیمت ها شده بود ، بهای سه نوع کامیون را نهایی کرد.

این زیرمجموعه زیانده سایپا اعلام کرد: پیرو اطلاعیه اول آذر سال جاری به دلیل متنوع بودن محصولات ، نرخ میانگین قبلی فروش محصولات و همچنین نرخ های جدید فروش محصولات به صورت میانگین محاسبه و در اطلاعیه ثبت شده ، ولی صورت ریز نرخ های جدید فروش محصولات اعلام شده است.

در خصوص خودرو وانت نیسان با توجه به اینکه خودرو های مشمول قیمت گذاری از سوی کمیته خودرو صرفاً مربوط به خودرو های پر تیراژی که قبلاً از سوی شورای رقابت مشمول قیمت گذاری بوده اند، هستند لذا افزایش قیمت ها برای خودرو های تعهد شده از اول شهریور الی 30 آذر اعمال می شود و برای تعهدات بعدی براساس 5 درصد کمتر از قیمت حاشیه بازار منظور خواهد شدکه متعاقباً فهرست قیمتی آن ارائه خواهد شد.

درخصوص الباقی محصولات ، افزایش قیمت براساس 5 درصد کمتر از قیمت حاشیه بازار از اول شهریور اعمال خواهد شد.

براساس این گزارش، "خزامیاد" قیمت کامیونت نیسان دوگانه ، کامیونت نیسان بنزینی و کامیونت پادرا را به ترتیب 35 ، 42 و 56 درصد افزایش داده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ