کد خبر: ۱۱۴۴۵۰
۱۲:۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳

نتیجه مجمع امروز

نتیجه مجمع امروز "آپ" و همکاری جدید با اسنپ و سهم 70 درصدی

شرکت آسان پرداخت همزمان با برگزاری مجمع فوق العاده و تصویب افزایش سرمایه ۳۲.۵ درصدی از همکاری با گروه اینترنتی رز (شرکت های اسنپ) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع فوق العاده شرکت آسان پرداخت با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه صبح امروز در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش با حضور اکثریت ۹۲ درصدی سهامداران برگزارشد.

در این جلسه پس از قرائت گزارش بازرس قانونی شرکت با افزایش سرمایه ۳۲.۷ درصدی از سود انباشته و با هدف جلوگیری از خروج وجه نقد بابت تامین سرمایه در گردش لازم جهت تحقق طرح توسعه پایانه های فروشگاهی موافقت شد.

در این میان "آپ " برای یکسان کردن میزان افزایش سرمایه، تصمیم به کاهش دو دهم درصدی رقم افزایش سرمایه به ۳۲.۵درصد گرفت. به این ترتیب سرمایه فعلی از ۲۰۰ به ۲۶۵ میلیارد تومان می رسد.

براساس این گزارش، همزمان با برگزاری مجمع فوق العاده ، این شرکت بورسی از همکاری با گروه اینترنتی رز (شرکت های اسنپ) خبر داد و در کدال اعلام کرد: با توجه به رشد دانلود اپلیکیشن "آپ" و عبور از مرز 30 میلیون، افق فعالیت های شرکت در این زمینه، مبتنی بر ایجاد یک Market Place جامع، در دسترس و آسان در اپلیکیشن آپ است.

به همین دلیل و درجهت گسترش و تنوع خدمات قابل ارائه، تمرکززدایی از درآمدهای صرفا مبتنی بر کارمزدهای شاپرکی و همچنین با نگاه حداکثرسازی منافع بلند مدت برای تمامی ذینفعان از جمله کاربران و سهامداران، شرکت آسان پرداخت پرشین و گروه اینترنتی رز (گروه شرکت های اسنپ، اسنپ فود، اسنپ تریپ، اسنپ مارکت، بامیلو و ...) درجهت افزایش توان رقابتی و گسترش میزان دسترسی های عموم، در قالب یک همکاری مشترک (JV) برای اقدامات اجرایی ثبت شرکتی (New Company) با مالکیت 70درصد آسان پرداخت پرشین و 30درصد گروه اینترنتی رز به جمع بندی و تفاهم نهایی رسیده اند.

رئوس اهداف و کارکردهای این شرکت عبارتنداز: 1- تمرکز و استقرار انحصاری تمامی خدمات گروه اینترنتی رز مانند کیف پول اسنپ، اسنپ فود، اسنپ مارکت، اسنپ تریپ، بامیلو و ... بر بستر اپلیکیشن "آپ" در غالب شرکت فوق که به مرور درحال پیاده سازی در اپلیکیشن آپ بوده و قابل مشاهده و استفاده کاربران است.

2- توزیع منافع حاصل از فروش و ارائه خدمات ارائه شده بر بستر اپلیکیشن آپ (به استثنای کارمزدهای شاپرکی) به شرکت مشترک با سهم الشرکه تعیین شده .

3- تمرکز کلیه پرداخت های کاربران و مشتریان و تراکنش های مجموعه اسنپ از طریق درگاه های مربوط به آپ یا کیف پول مشترک.

با توجه به آغاز عملیات اجرایی موارد فوق، کلیه اثرات مالی این مشارکت بر درآمد مستقیم آپ و شرکت مذکور، پس از بررسی های لازم و به محض مشخص شدن از طریق کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ