کد خبر: ۱۱۴۴۸۰
۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴

قیمت جدید محصولات پتروشیمی با افت ۴.۵ درصدی اعلام شد

قیمت جدید محصولات پتروشیمی با افت ۴.۵ درصدی اعلام شد

دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی قیمت‌های جدید محصولات پتروشیمی را با ۴.۵ درصد کاهش در نرخ دلار مبنا اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی قیمت پایه محصولات پتروشیمی برای معامله در بورس‌کالا را بر اساس دلار 8584 تومانی اعلام کرد که نسبت به هفته قبل (16 دی) با تغییر 405 تومان در نرخ دلار مبنا  (4.5 درصد کاهش) مواجه است. 

براین اساس، اغلب محصولات پلیمری و شیمیایی با کاهش قیمت روبرو شدند که بیشترین کاهش قیمت در محصولات پلیمری به پلی استایرن معمولی با 8.19 درصد تعلق دارد. قیمت این محصول کیلویی 10115 تومان تعیین شده که نسبت به هفته قبل 840 تومان افت دارد.

همچنین پلی استایرن مقاوم 7240 نیز نسبت به هفته گذشته حدود 7.38 درصد معادل 840 تومان کاهش قیمت داشت. این محصول هفته گذشته کیلویی 11388 تومان فروخته می شد اما اکنون 10547 تومان قیمت گذاری شده است.

اغلب محصولات شیمیایی نیز با کاهش قیمت رو به رو هستند البته تعدادی از این محصولات هم با افزایش نرخ مواجه اند. در این میان، بیشترین کاهش در محصولات شیمیایی به اسید استیک با 10.38 درصد به قیمت کیلویی 3493 تومان تعلق گرفت که هفته پیش کیلویی 3898 تومان تعیین شده بود. 

برش سنگین سی اف او نیز بیشترین افزایش قیمت (5.47 درصد) را در این گروه به خود اختصاص داده است. قیمت این محصول کیلویی 2795 تومان برای این هفته مشخص شده است.  در بین محصولات شیمیایی اپوکسی رزین مایع E06SPL بدون تغییر نسبت به قمت پایه هفته گذشته، کیلویی 30 هزار تومان تعیین شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ