کد خبر: ۱۱۴۶۱۷
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶

وزارت ورزش باید دلایل قانونی ابقای تاج را اعلام کند
رئیس سازمان اداری و استخدامی:

وزارت ورزش باید دلایل قانونی ابقای تاج را اعلام کند

رئیس سازمان اداری و استخدامی با توجه به اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها از وزارت ورزش خواست دلایل قانونی ابقای رئیس فدراسیون فوتبال را اعلام کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جمشید انصاری درخصوص ابقای مهعدی تاج  در فدراسیون فوتبال با توجه به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها به ایسنا گفت: مسئولیت اجرای قانون با مسئولین دستگاه‌ها است و در سازمان اداری و استخدامی ضوابط اجرای آن را تعیین و اعلام می‌کنیم.

وی افزود: پیگیری آنچه در حوزه وزارت ورزش است، مربوط به وزارتخانه می‌شود چراکه آنها شرایط افراد فعال را تطبیق می‌دهند و در مورد وی هم اصلا نمی‌دانیم بازنشسته است یا خیر.وزارت ورزش باید دلایل قانونی ابقای تاج را اعلام کند و اگر وی مشمول قانون می‌شود باید اجرایی شود.

این مقام مسئول درخصوص اینکه آیا سازمان اداری و استخدامی پیگیری در مورد ماندن تاج در فدراسیون فوتبال داشته،گفت: خیر. در مورد هیچ‌کسی پیگیری نکردیم، فقط نامه رسمی زدیم کسانی که مشمول قانون هستند را اعلام کنند و در ادامه اجرای آن را هم پیگیری خواهیم کرد. بنابراین دستگاه‌ها باید متناسب با پرونده‌هایی که دارند در مورد آن اطلاع‌رسانی کنند.

بنابراین گزارش،فدراسیون فوتبال به این بهانه که از نظر فیفا دولت‌ها حق دخالت در امور فوتبال را ندارند و در صورت رفتن رئیس فدراسیون در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها، فوتبال ایران تعلیق خواهد شد تاج را ابقا کرد.در طرف مقابل دولت و مجلس توضیح دادند این مصداق دخالت دولت نیست و قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها مصوبه مجلس است و قانونگذار، اجرای آن را ضروری می‌داند.وزارت ورزش نیز اعلام کرد تاج با استفاده از قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران ماندگار شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ