کد خبر: ۱۱۴۶۱۹
۰:۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹

زمان افزایش سرمایه زیرمجموعه ایران خودرو، یک سیمانی و مجمع 3 شرکت

زمان افزایش سرمایه زیرمجموعه ایران خودرو، یک سیمانی و مجمع 3 شرکت

دو شرکت قطعات اتومبیل ایران و سیمان غرب به همراه 3 شرکت بورسی و فرابورسی، زمان برگزاری مجمع فوق العاده،سالانه و عادی بطور فوق العاده را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت قطعات اتومبیل ایران و سیمان غرب به همراه 3 شرکت بورسی و فرابورسی، زمان برگزاری مجمع فوق العاده،سالانه و عادی بطور فوق العاده را اعلام کردند.

براین اساس ، شرکت مرجان کار که نخستین شرکت حاضر در فرابورس است ، در پی اتمام دوره مالی منتهی به آذر سال جاری،  زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد.

همچنین دو شرکت سیمان غرب و قطعات اتومبیل ایران برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده، کیمیای زنجان گستران و لیزینگ ایرانیان جهت انتخاب اعضای هیات‌مدیره به مجمع عادی بطور فوق العاده می روند.

در این میان، سهامداران لیزینگ ایرانیان علاوه بر مجمع عادی بطور فوق العاده برای تطابق اساسنامه با نمونه سازمان بورس روانه مجمع فوق العاده نیز می شوند.

بنابراین گزارش،شرکت قطعات اتومبیل ایران مجوز مرحله اول افزایش سرمایه به میزان 69 درصد را از سامان بورس اخذ کرد."ختوقا" می تواند سرمایه را از 65 به 110 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برساند تا قادر به جبران سرمایه گذاری انجام شده در شرکت کابل خودرو سبزوار، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت الکتریک خودرو شرق، اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه درگردش مورد نیاز باشد.

این شرکت می تواند در مجمع فوق العاده با افزایش سرمایه از 110 به 152.1 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن ان را به مدت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام کند.

همچنین شرکت سیمان غرب مجوز افزایش سرمایه 67 درصدی را گرفت تا سرمایه فعلی را از 30 به 50 میلیارد تومان برساند."سغرب" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده، تامین سرمایه در گردش مورد نیاز و ابقای سهام شرکت در تابلوی فرعی بازار اول بورس به انجام می ساند.

مرجان کار: ساعت 15 روز دوشنبه 8 بهمن در باشگاه بانک سپه

سیمان غرب(مجمع فوق العاده): ساعت 14 روز یکشنبه 7 بهمن در انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان

قطعات اتومبیل ایران(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز دوشنبه 8 بهمن در شرکت محورسازان ایران خودرو

کیمیای زنجان گستران(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 10 روز یکشنبه 7 بهمن در اتاق بازرگانی

لیزینگ ایرانیان(دو مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده): ساعت 10 و 11 روز یکشنبه 7 بهمن در خ اشرفی اصفهانی،نبش خ پیامبر، پلاک 70

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ