کد خبر: ۱۱۴۶۵۳
۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹

افزایش و کاهش۱۳۳، ۱۰۲ و ۳۱درصدی سود سه شرکت و افت۵۱ درصدی زیان

افزایش و کاهش۱۳۳، ۱۰۲ و ۳۱درصدی سود سه شرکت و افت۵۱ درصدی زیان

۴ شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از با انتشار گزارش عملکرد میاندوره ای از افزایش ۱۳۳ و ۱۰۲ درصدی سود، کاهش ۵۱ درصدی زیان و افزایش ۳۱ درصدی زیان خبر دادند و شاهد رشد و کاهش قیمت سهام شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه انتشار گزارش های مثبت و منفی شرکت ها از عملکرد 9 ماهه، شرکت بورسی چدن سازان اعلام کرد قادر به تحقق سود 518 ریالی هر سهم شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 133 درصد بیشتر است. اما این گزارش ، امروز مانع از کاهش بیش از 4 درصدی این شرکت بورسی نشد.

در این میان "چدن" با افزایش 38 ، 23 و 58 درصدی درآمدهای عملیاتی ، بهای تمام شده و سود ناخالص روبرو و حاشیه سود ناخالص هم با رشد 7 درصدی به 51 درصد در 9 ماهه سال جاری رسیده است. همچنین سود تسعیر ارز با افزایش 949 درصدی 13.7 میلیارد تومان گزارش شده است.

داروسازی امین نیز در عملکرد 9 ماهه منتهی به 30 آذر اقدام به پوشش 411 ریالی سود کرده که 102 درصد بیشتر از دوره مشابه سال گذشته بوده و با رشد 56 ، 43 و 75 درصدی درآمدهای عملیاتی ، بهای تمام شده و سود ناخالص شرکت مواجه شده است.

این شرکت در آغاز معاملات امروز با حجم محدود و کاهش اندک قیمت سهام روبرو شده است.

نئوپان 22 بهمن حاضر در بازار پایه ج فرابورس که به برگزاری مجمع سالانه با توقف نماد روبرو است در عملکرد 3 ماهه منتهی به 30 آذر سال جاری 54 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده که 31 درصد کمتر نسبت به دوره مشابه سال گذشته است.

اما فارسیت اهواز که در بازار پایه ب فرابورس حضور دارد و امروز با رشد 5 درصدی به قیمت های بیش از 2145 تومانی هر سهم رسیده، طی دوره 9 ماهه برای هر سهم 549 ریال زیان محقق کرده که به دلیل افزایش 59 و 1694 درصدی فروش و سایر درآمدهای غیرعملیاتی ، نسبت به مدت مشابه سال قبل 51 درصد کاهش زیان نشان می دهد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ