کد خبر: ۱۱۴۶۸۵
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹

سامانه #۴*۴* پاسخگوی سوالات درباره بسته حمایتی
معاون اداری و مالی تأمین اجتماعی اعلام کرد :

سامانه #۴*۴* پاسخگوی سوالات درباره بسته حمایتی

معاون اداری و مالی تأمین اجتماعی گفت: افرادی که بسته حمایتی را دریافت نکرده‌اند و در مورد دلیل عدم دریافت سوال دارند می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه #۴*۴* پاسخ را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، رحیم اردلان در خصوص بیمه‌شدگان مشمول سبد حمایتی دولت گفت: تمامی بیمه‌شدگانی که حقوق کمتر از سه میلیون تومان دریافت می‌کنند مشمول این بسته هستند و تعداد آنها 6 میلیون و 150 هزار نفر است.

وی افزود: در فهرست بیمه‌شدگان واجد شرایط کمک دولت، بیمه‌شدگان اجباری، اختیاری، حرف و مشاغل آزاد و مقرری‌بگیران بیمه بیکاری وجود دارند. از امروز واریز اعتبار بسته حمایتی افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی آغاز می‌شود و اگر سیستم بانکی دچار اشکالی نشود، تا شامگاه امروز تمامی واریزها انجام خواهد شد.

اردلان در خصوص کسانی که بسته حمایتی را دریافت نکرده‌اند و در مورد دلیل عدم دریافت آن سؤال دارند نیز گفت: این افراد از روز دوشنبه می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه #4*4* پاسخ خود را دریافت کنند. همچنین مرکز ارتباطات مردمی تأمین اجتماعی با شماره تماس 1420 آماده پاسخ‌گویی به بیمه‌شدگان در مورد بسته حمایتی هستند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ