کد خبر: ۱۱۴۶۹۰
۰:۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰

وعده معاون مدیرعامل ایران خودرو به مشتریان و پیش بینی افزایش تولید

وعده معاون مدیرعامل ایران خودرو به مشتریان و پیش بینی افزایش تولید

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو ضمن پوزش از تاخیر در تحویل برخی تولیدات و پیش بینی افزایش تولید در ماه های آینده گفت: مشتریان ثبت نام کرده محصولات خود را بدون اعمال افزایش قیمت تحویل خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی خان کرمی ضمن پوزش از تاخیر در تحویل برخی تولیدات ایران خودرو ، علت این وقفه را عدم توازن در قیمت تمام شده و قیمت مجاز شرکت در ماه های گذشته و همچنین شرایط اقتصادی حاکم بر کل کشور در سال جاری دانست و گفت: با سیاست های اتخاذ شده وزارت صنعت، شاهد افزایش تیراژ تولید محصولات تولیدی در ماه های آینده خواهیم بود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم به سرعت به شرایط مناسب برگشته و تعهدات را ایفا کنیم. ایران خودرو با تمهیداتی برای افزایش تولید، در تلاش است تا تعهدات معوق را در روزهای باقی مانده سال به حداقل رسانده و طبق نوبت و اولویت ثبت نام، خودروهای مشتریان را تحویل دهد.

این مقام مسئول در واکنش به اظهار نگرانی برخی مشتریان در خصوص افزایش قیمت تعهدات فروش قطعی محصولات توضیح داد: مشتریان ایران خودرو محصولات خود را بدون اعمال هرگونه افزایش قیمت تحویل خواهند گرفت.

خان کرمی از مشتریان وفادار ایران خودرو به دلیل صبر و شکیبایی و همراهی با این خودروساز تا رفع موانع تحمیلی به این صنعت بزرگ قدردانی کرد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ