کد خبر: ۱۱۴۷۱۲
۱۲:۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰

ورود ویژه دادستانی به موضوع خودرو

ورود ویژه دادستانی به موضوع خودرو

معاون دادستانی کل در رابطه با قیمت‌گذاری و تخلفات حوزه خودرو گفت: دادستانی به این موضوع به علت احقاق حقوق عامه ورود می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس محمدجواد حشمتی درخصوص ورود دادستانی کل کشور به مشکلات مربوط به ثبت‌سفارش، توزیع و قیمت‌گذاری خودرو گفت: برخی شرکت‌ها تعهدی ایجاد می‌کنند و از مردم پول می‌گیرند اما به درستی به تعهد عمل نمی‌کنند. وقتی قرار نیست خودرویی تحویل بدهند چرا تعهد می‌کنند. ابتدا ۲ هزار نفر ثبت‌نام می‌کنند و بعد ۹۰۰ خودرو تحویل می‌دهند. 

وی با بیان اینکه این موارد مصداق ضایع کردن حقوق مردم است،گفت: این مسائل نیاز به پیگیری دارد و باید به آنها ورود کنیم. تمامی شکایت‌ها به دادگستری ارسال و در دادگاه‌ها پیگیری می‌شوند. در این رابطه تشکیل پرونده شده و شاکیان زیادی هم مطرح هستند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناصر | ساعت ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱
0
0
پاسخ
با سلام/ ممنونم از این گزارش / لطفا بفرمایید دادستانی عدم اجرایی قانون در موضوع پیش فروش های عادی را نیز بررسی بفرمایند. ماده 4 قانون اجرایی حمایت از حقوق مصرف کننده خودرو اعلام می دارد پیش فرش عادی = قیمت خودرو ، قیمت زمان تحویل مندرج در قرار داد/ حالا خودرو ساز حواله ها رو نگه داشته قیمت رو الان افزایش داده . مردم اعتراضشون به حقه. برابر قانون قیمت زمان تحویل مندرج در قرار داد ملاکه
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ