کد خبر: ۱۱۴۷۴۲
۰:۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱

زمان قطعی عرضه اولیه

زمان قطعی عرضه اولیه "لوتوس"مشخص شد/جزییات حضور پانزدهمین شرکت جدید

زمان قطعی عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان مشخص شد تا این شرکت ۵۰۰ میلیارد تومانی پانزدهمین شرکت جدید سال بازار شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اعلام جلسه معارفه تأمین سرمایه لوتوس پارسیان که ساعت 15 فردا سه شنبه 2 بهمن در هتل بزرگ ارم برگزار می شود، احتمال حضور این شرکت جدید در چهارشنبه جاری قوت گرفته بود که با اعلام رسمی بورس تهران این احتمال تایید و نهایی شد .

به این ترتیب مقرر شده چهارشبنه جاری مصادف با سوم بهمن، 500 میلیون سهم "لوتوس" با محدوده قیمتی 195 تا 205 تومانی هر سهم در بازار دوم معاملات بورس تهران روانه میز فروش شود.

در این رویداد سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی حداکثر 2000 سهم و با سرمایه 415 هزار تومانی تعیین شده که با توجه به تجارب گذشته و استقبال متقاضیان ، این سهمیه تغییر خواهد کرد.

براساس این گزارش ، از ابتدای سال تاکنون چهارده شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، پتروشیمی غدیر ، کشاورزی و دامپروی بینالود، پتروشیمی پارس، کشت و دام قیام اصفهان، عطرین نخ قم ، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، دارو سازی اوه سینا، کشت و صنعت و دامپروری پارس ، پتروشیمی بصیر و سنگ آهن گهر زمین، صنایع ماشین های اداری ایران و شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان و شرکت کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرم دره وارد بازار سهام شده اند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ