کد خبر: ۱۱۴۷۹۶
۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲

نامه احمدی‌نژاد به رهبری درباره مشایی و برادران لاریجانی و روحانی

نامه احمدی‌نژاد به رهبری درباره مشایی و برادران لاریجانی و روحانی

آخرین اقدام احمدی‌نژاد با انتشار نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری درباره مشایی و برادران لاریجانی و روحانی همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از کانال دولت بهار، محمود احمدی نژاد طی نامه ای در ۲۷ آذر خطاب به مقام معظم رهبری اعلام کرد: رییس کل دادگستری تهران از تایید حکم مشایی در دادگاه تجدیدنظر خبر داده است.مستحضرید که دستگاه قضائی بدون رعایت حتی ظواهر قوانین و بدون برگزاری جلسات رسمی رسیدگی، صرفاً به اتهام آتش زدن کپی حکم ظالمانه علیه بقایی در برابر سفارت انگلیس، مشایی را در دادگاه بدوی به پنج سال زندان محکوم کرد.

انتظار این بود که طبق قانون، دادگاه تجدید نظر با رفع حداقل 14 مورد از اشکالات و ایرادات اساسی و تخلفات متعدد انجام شده در نحوه دستگیری، پرونده‌سازی، تشکیل دادگاه، محاکمه صوری، صدور رأی ناعادلانه و ظالمانه، فرصت دفاع واقعی را فراهم کرده و نسبت به جبران ظلم واقع شده اقدام کند.

متاسفانه بلافاصله پس از سخنرانی اینجانب در صومعه‌سرا و انتقاد به دولت روحانی و درخواست از وی برای مناظره به منظور شفاف‌سازی مسائل گوناگون که مورد استقبال عمومی قرار گرفت، دادگاه تجدیدنظر بدون رسیدگی به ایرادات و اشکالات و تخلفات سلسله مراتب قضائی و در حالی که وکلا منتظر دعوت برای ورود به دفاع ماهوی بودند، همان حکم را تایید کرده است.

آیا حمایتی آشکارتر از این توسط دستگاه قضائی نسبت به روحانی امکان‌پذیر است.قبلاً هم عرض کرده بودم که برادران لاریجانی و روحانی با هم هستند و مسئول شرایط امروز کشورند.هیچ دولتی به اندازه دولت‌های نهم و دهم به مردم و انقلاب خدمت نکرد به گونه‌ای که آن خدمات بارها مورد تأیید حضرتعالی قرار گرفت و هم‌اینک نیز از آنها به عنوان افتخارات یاد می‌شود و در مقابل با مقامات ارشد هیچ دولتی نیز به اندازه دولت‌های نهم و دهم برخورد نشد و ظلم و اجحاف بی‌سابقه و آشکار در حق آنان روا داشته نشد.

گرچه نامه های قبلی همچنان بدون پاسخ مانده لیکن انتظار دارد اجازه ندهند چنین احکام سیاسی و ظلم‌های بزرگ علیه فرزندان پاک، خدوم و انقلابی ملت صادر و اعمال شود.از خداوند متعال دوام سلامتی حضرتعالی را مسئلت دارم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ