کد خبر: ۱۱۴۸۲۹
۰:۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳

دو انتصاب جدید در سایپا / بدشانسی مدیر بورسی و حضور همکار سابق

دو انتصاب جدید در سایپا / بدشانسی مدیر بورسی و حضور همکار سابق "خودرو"

مدیرعامل جدید سایپا دو انتصاب در این شرکت را رقم زد که با بدشانسی مدیر سابق شرکت بورسی و بازگشت همکار سابق وی در ایران خودرو همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، چند روز پیش و در رویدادی غیر منتظره ، جواد‌‌ سلیمانی مدیرعامل سایپا شد تا محمدرضا سروش بعد از 4 ماه برکنار و رکورد جدید و بی سابقه ایی در مدیریت این خودروساز ثبت شود.  

براساس این گزارش، سلیمانی هم مانند سروش و جهرودی و جمالی و... ، در اولین اقدام دست به تغییراتی زده و احتمالا" در روزها و هفته های آینده هم ادامه دار خواهد بود.

به این ترتیب با تصمیم مدیرعامل جدید سایپا، حمیدرضا رستگار به عنوان قائم مقام مدیرعامل در امور تامین و بازرگانی شد تا مرتضی محمدی بعد از یک ماه فعالیت برکنار شود.

محمدی با سوابقی چون مدیرعاملی 4 شرکت (شامل صنایع ریخته گری ایران ، بازرگانی ایران خودرو ،اسید سازان زنجان و صنایع شیمیایی روئین کاران الوند ، عضو هیات مدیره بهمن موتور) از اواخر سال گذشته تا تیر سال جاری برای 6 ماه مدیرعامل شرکت بورسی فولاد آلیاژی ایران بود و از آذرماه به سایپا آمده بود اما با بدشانسی روبرو و مجبور به ترک پست آن هم بعد از حدود یک ماه شد .

همچنین عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل درامور فروش و خدمات پس از فروش سایپا شده است.

بابایی در زمان حضور سلیمانی در سمت قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو درکیفیت و توسعه محصول ، معاون مدیر ارتباطات و امور بین الملل و معاون  بازاریابی و فروش ایران خودرو بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ