کد خبر: ۱۱۴۸۴۳
۱۰:۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳

آخرین وضعیت 18 نماینده اصفهانی که استعفا داده اند

آخرین وضعیت 18 نماینده اصفهانی که استعفا داده اند

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس آخرین وضعیت استعفای نمایندگان اصفهان را اعلام کرد و گفت : نمایندگان این استان هنوز استعفا را پس نگرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ابوالفضل ابوترابی با اشاره به آخرین وضعیت استعفای نمایندگان استان اصفهان در مجلس به تسنیم گفت: نمایندگان این استان هنوز استعفا را پس نگرفته‌اند. 

وی با بیان اینکه تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود و اختصاص اعتبار آب آشامیدنی این استان در بودجه سال 98 از خواسته‌های نمایندگان استان اصفهان است افزود: با توجه به اینکه تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود در هیئت دولت تصویب شده و همچنین بودجه سامانه دوم آب آشامیدنی در این لایحه قرار گرفته، آنها تقریبا به خواسته‌های خود رسیده‌اند. 

این نماینده مجلس با بیان اینکه نمایندگان استان اصفهان هنوز درباره پس گرفتن استعفا به جمع‌بندی نرسیده‌اند توضیح داد: احتمالا پس از تصویب بودجه سامانه دوم آب آشامیدنی در صحن مجلس در این باره تصمیم‌گیری می کنند. 

ابوترابی درباره بودجه سامانه دوم آب آشامیدنی اعلام کرد: در گذشته برای تامین آب آشامیدنی اصفهان از انتهای زاینده رود برداشت می‌شد اما با تخصیص این بودجه و ساخت خط لوله انتقال از ابتدای زاینده رود برای تامین آب آشامیدنی 5 میلیون مردم اصفهان برداشت می‌شود. برداشت آب استان اصفهان برای مصرف آشامیدنی به همان میزان قبل است و تغییر نکرده و تنها محل برداشت تغییر کرده است. 

انتهای‌پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ