کد خبر: ۱۱۴۸۴۶
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳

زمان و شرایط سفارش خرید ۵۰۰ میلیون سهم

زمان و شرایط سفارش خرید ۵۰۰ میلیون سهم "لوتوس" اعلام شد

زمان و شرایط سفارش خرید برای عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در بازار دوم معاملات بورس تهران اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی برنامه امروز عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در بازار دوم معاملات بورس تهران ، پیام ناظر بورس برای این رویداد و اعلام شرایط سفارش منتشر شد.

در این رابطه ، مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد: امروز چهارشنبه 3 بهمن ، 500میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان ( لوتوس) به عنوان پانصدوبیست و نهمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد که توجه به موارد زیر ضروری است:

1- دوره ثبت سفارش از ساعت 11:00 الی 13:00 بوده و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر است.

2- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 000ر2 سهم و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفاش است .

3-ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده ( کف قیمت 950ر1 و سقف قیمت 050ر2ریال) ، جهت ثبت سفارش امکانپذیر بوده و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نیست. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط اعلامی نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

4- پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ایران مصوب14 دی 95 خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ