کد خبر: ۱۱۴۸۵۰
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۳

زد و بند سهامدار حقیقی در پرونده بانک سرمایه و وام ۷۰۰ میلیارد تومانی
رئیس کمیته تحقیق و تفحص اعلام کرد:

زد و بند سهامدار حقیقی در پرونده بانک سرمایه و وام ۷۰۰ میلیارد تومانی

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان درباره نقش سهامدار حقیقی و تهیه‌کننده سریال معروف شهرزاد در پرونده بانک سرمایه توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس جبار کوچکی‌نژاد درباره یافته‌های کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان درخصوص محمد امامی سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده سریال شهرزاد به خانه ملت گفت: امامی سهامدار بانک سرمایه بود که آورده‌ای نداشت بلکه با زد و بند در بانک مبالغی توسط شرکت‌های اقماری و کاغذی که شکل داده بود گرفت و همان را نیز به‌عنوان سرمایه در بانک سپرده کرد.

وی افزود: از آنجا که این فرد سهامدار شده بود توانست بسیاری از منابع بانک را فقط با یک چک و سفته از بانک بیرون ببرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه امامی حدود ۷۰۰ میلیارد تومان وام گرفته ، اعلام کرد: اخذ وام بدون گذاشتن وثیقه یا ملکی که بتواند این مبلغ را قابل وصول کند انجام شده بود و به همین دلیل دستگیر و روانه زندان شد.

کوچکی نژاد ادامه داد: امامی توانست با قرار وثیقه آزاد شود تا مبلغ وام را بازگشت دهد. البته بخشی را بازگشت داد ولی اسناد از  ازپرداخت وام ها چیزی نشان نمی‌داد. کمیته پرونده را برای قوه قضائیه فرستاد که پیگیری شود. اکنون نیز قوه قضائیه و قاضی پرونده باید ورود کنند.

وی در جواب به این سوال که آیا امامی در مقام تهیه‌کنندگی سریال شهرزاد هم در مظان اتهام بود پاسخ داد: این کارها به سریال شهرزاد ربطی نداشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ