کد خبر: ۱۱۴۸۵۶
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۳

با آغاز فرایند عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام:

"لوتوس" با ۲۰۵ تومان کشف قیمت شد/جزییات حضور پانزدهمین شرکت/ رکورد جدید

با آغاز فرایند عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام تامین سرمایه لوتوس پارسیان، هر سهم این شرکت جدید با ۲۰۵ تومان کشف قیمت شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دقایقی قبل فرایند عرضه اولیه 10 درصد از سهام تامین سرمایه لوتوس پارسیان در بازار دوم معاملات بورس تهران شروع و هر سهم آن 205 تومان کشف قیمت شد.

این عرضه شامل 500 میلیون سهم با محدوده قیمتی 195 تا 205 تومانی و سهمیه حداکثر 2000 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود اما به دلیل استقبال متقاضیان ، مقرر شده به هر کد حدود 1439 سهم با نقدینگی 297 هزار تومانی تخصیص داده شود. در این صورت بیش از 360 هزار نفر قادر به خرید این سهم تازه خواهند بود.

با اتمام عرضه اولیه ، مشخص شد 360 هزار و 81 سهامدار شامل 359 هزار و 86 حقیقی و 995 حقوقی قادر به خرید سهام این شرکت شده اند تا رکورد جدیدی در تعداد خریداران عرضه اولیه ( که مربوط به عرضه اولیه سنگ‌آهن گهر زمین با بیش از 310 هزار نفر بود) ثبت شود.

براساس این گزارش ، از ابتدای سال تاکنون چهارده شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، پتروشیمی غدیر ، کشاورزی و دامپروی بینالود، پتروشیمی پارس، کشت و دام قیام اصفهان، عطرین نخ قم ، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، دارو سازی اوه سینا، کشت و صنعت و دامپروری پارس ، پتروشیمی بصیر و سنگ آهن گهر زمین، صنایع ماشین های اداری ایران و شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان و شرکت کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرم دره وارد بازار سهام شده اند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ