کد خبر: ۱۱۴۹۳۶
۰:۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۷

افزایش سرمایه مهم بانک تجارت رسما

افزایش سرمایه مهم بانک تجارت رسما" اعلام شد: ۴۵۸ درصد از ارزیابی دارایی ها

افزایش سرمایه مهم بانک تجارت بعد از زمزمه چند روزه، تایید رسمی شد و این بانک از برنامه افزایش سرمایه ۴۵۸ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طی روزهای گذشته زمزمه افزایش سرمایه بانک تجارت موجب بهبود شرایط این بانک و دیگر بانک ها شد و بعد از اعلام یک مقام مسئول به بورس پرس مبنی برنامه افزایش سرمایه بیش از 400 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها ، این موضوع مهم با اعلام رسمی قطعیت یافت .

به این ترتیب "وتجارت" که دیروز با صف خرید بیش از 23 میلیونی و رشد 3.45 درصدی به 182 تومان رسیده ، شب گذشته اقدام به انتشار پیشنهاد هیات مدیره در کدال کرد که طبق آن قرار است در صورت طی مراحل قانونی و مجوز سازمان بورس ، سرمایه اسمی با بیش 458 درصد افزایش از 4.57 هزار میلیارد تومان به بیش از 25 هزار و 487 میلیارد تومان برسد .

این رویداد مهم از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اصلاح ساختار سرمایه و خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت رخ خواهد شد. 

در این رابطه ، یک مقام مسئول به بورس پرس گفته بود : "وتجارت" به دلیل زیان انباشته سنگین و حدود 11 هزار میلیارد تومانی و لزوم خروج ماده 141 و  استفاده از فرصت معافیت مالیاتی ناشی از تجدید ارزیابی دارایی ها ، در نظر دارد برنامه افزایش سرمایه به احتمال زیاد 400 درصدی را در همین دو ماه آخر سال نهایی و در صورت دریافت مجوز سازمان بورس ، اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده کند. برهمین اساس، از سه ماه پیش مقدمات ارزش گذاری دارایی ها شامل زمین ، ساختمان و کل سرمایه گذاری ها را فراهم کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ