کد خبر: ۱۱۵۹۸۲
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۸

امکان جدید بانک 88 تومانی برای سهامداران

امکان جدید بانک 88 تومانی برای سهامداران

مدیر سهام بانک شهر با اشاره به بازگشایی نماد این بانک با قیمت 88 تومانی هر سهم و فراهم شدن امکان خرید و فروش سهام گفت: سهامداران می‌توانند سوابق را در سایت "وشهر" مشاهده کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت‌اله نجاری از بازگشایی نماد این بانک فرابورسی و فراهم شدن امکان خرید و فروش سهام خبر داد و گفت: با توجه به اهمیتی که این بانک برای جایگاه سهامداران قائل است، در سال‌های گذشته اقدام به راه‌اندازی سایت مستقل امور سهامداران کرده و در حال حاضر تمامی اطلاعات موردنیاز از بدو سهامداری تاکنون برای این افراد قابل‌دسترسی است.

وی ادامه داد: سهامداران این بانک می‌توانند با مراجعه به سایت بانک شهر و ورود به بخش امور سهامداران نسبت به ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و گذرواژه جهت ورود به پرتال اقدام کرده و همه سوابق اعم از تعداد سهام، سودهای متعلقه و مشخصات هویتی و برگ سهام را مشاهده کنند.

بنابراین گزارش، بانک شهر با سرمایه 1.5 هزار میلیارد تومانی در بازار پایه ج فرابورس درج شده که از 24 اسفند 95 به علت عدم ارائه صورت های مالی با توقف نماد 20 ماهه روبرو بود اما از 15 دی نماد آن باز و سپس با توقف اخیر ، امروز بازگشایی شد و هر سهم آن به 88 تومان نزول کرد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ