کد خبر: ۱۱۷۰۶۷
۰:۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰

دومین همایش تامین مالی با معرفی ۷ ابزار موفق

دومین همایش تامین مالی با معرفی ۷ ابزار موفق

دومین همایش تامین مالی از بازار سرمایه بهمن سال جاری با حضور متولیان، مسئولان و فعالان بازار سرمایه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دومین همایش تامین مالی 28 بهمن سال جاری با حضور متولیان، مسئولان و فعالان بازار سرمایه در هتل اسپیناس برگزار می شود.

حسین عبده تبریزی رئیس شورای سیاست‌گذاری این همایش به جایگاه  ویژه بازار سرمایه در اقتصاد اشاره کرد و گفت: بازار سرمایه به عنوان رکن تاثیر‌گذار در اقتصاد توانسته نقش قابل تاملی در تامین مالی بسیاری از پروژه‌ها ایفا کند. در این تحول شرکت‌های تأمین سرمایه به عنوان بازوی اصلی این فرآیند مالی خدمات جدید بسیاری به بازار سرمایه ارائه کردند.

وی افزود: شاید تا پیش از این شرکت‌ها تنها روش تأمین مالی پروژه‌ها را دریافت تسهیلات از طریق سیستم بانکی می‌دانستند اما امروزه به مشتریان دائمی بازار سرمایه تبدیل شده‌اند.دولت نیز تأمین بخشی از نیازهای مالی و پرداخت دیون از طریق انتشار اوراق بدهی را به بازار سرمایه آورده و از این طریق علاوه بر تسهیل امور به انجام  تهعدات پرداخته است.

عبده تبریزی با اشاره به تنوع اوراق قابل‌ معامله در بورس با انتشار اوراق بدهی به عنوان دستاورد مهم سالیان اخیر ادامه داد: در این  همایش 7 نمونه‌ ابزار مالی موفق استفاده شده به منظور شناساندن ظرفیت های بازار سرمایه معرفی خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://finco.capital/ مراجعه کرده یا با شماره 88013871 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ