کد خبر: ۱۱۷۲۵۹
۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵

مشخصات کلی شرکت جدید درج شده و آماده عرضه ۱۰ درصدی در فرابورس

مشخصات کلی شرکت جدید درج شده و آماده عرضه ۱۰ درصدی در فرابورس

یک شرکت ۳۰ میلیارد تومانی در حوزه زراعت و خدمات وابسته در بازار دوم فرابورس درج شد تا پس از معرفی توسط مدیران، آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت کشت و دامداری فکا از دیروز با نماد "زفکا" به عنوان صد و هشتمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس در گروه زراعت و خدمات وابسته و زیر گروه کشاورزی دامپروری و خدمات وابسته درج شد.

طبق بررسی های بورس پرس،این شرکت ۱۵ مرداد سال ۵۳ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و در ۲۵ مرداد سال ۵۷ به اداره شرکت ها و مالکیت صنعتی اصفهان منتقل شده و در حال حاضر جزء واحدهای تجاری فرعی سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین است. مرکز اصلی شرکت در اصفهان و واحدهای دامداری و زراعت واقع در کبوتر آباد بخش کرارج است.

سرمایه اولیه این شرکت ۴۲ میلیون تومان بوده که طی هشت مرحله افزایش سرمایه به ۳۰ میلیارد تومان رسیده است.شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین (سهامی خاص) مالک ۱۰۰ درصدی این شرکت که دارای ۲۰۳ نفر نیروی انسانیاست، به شمار می آید.

این شرکت یکی از بزرگترین تولید کننده های شیر با تولید تقریبی ۱۶۰ تن در روز و یکی از بزرگترین واحدهای توزیع‌کننده تلیسه آبستن در ایران به تعداد حدود هزار راس در سال است.

موضوع فعالیت

۱. انجام فعالیت‌های کشاورزی و دامداری و باغداری و پرورش طیور و زنبور عسل ماهی و هرگونه حیوان دیگر و استفاده از فرآورده های حیوانی و پروتئین گیاهی و واردات مواد اولیه، ماشین آلات و لوازم مورد نیاز شرکت با هرگونه دام.

۲. مبادرت به هرگونه عملیات و معاملات مجاز که به طور مستقیم و غیرمستقیم برای انجام فعالیت‌های مذکور ضروری و مفید باشد.

۳. مشارکت در سایر شرکت ها که موضوع آن ها با فعالیت های مندرج در اساسنامه منطبق یا مرتبط باشد از طریق مشارکت در تاسیس و خرید سهام شرکت های مذکور با تصویب مجمع عادی

فعالیت عملی شرکت در سال های اخیر عمدتاً تولید شیر، گوشت و محصولات کشاورزی بوده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ