کد خبر: ۱۱۷۲۶۶
۱۰:۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵

دو برنامه توسعه ای و سیاست آتی زیرمجموعه مهم
مدیرعامل اعلام کرد:

دو برنامه توسعه ای و سیاست آتی زیرمجموعه مهم "فارس"

مدیرعامل پتروشیمی پارس از اجرای دو پروژه مشارکتی در طرح های توسعه ای و استراتژی آینده خبر داد و گفت: افزایش تولید استایرن منومر امکان صادرات را فراهم کرده که بعد از کسب مجوز لازم انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از نیپنا، مسعود حسنی در مورد برنامه‌های توسعه ای این پتروشیمی گفت: قصد داریم با همراهی پتروشیمی آریا ساسول و پتروشیمی جم دو پروژه مشارکتی اجرا کنیم که جزییات آن را بعد از گرفتن مصوبات هیات مدیره اعلام خواهیم کرد .

وی افزود: قصد داریم در طرح هایی مشارکت کنیم که تمام خوراک یا بخشی از خوراک آن را تامین کنیم که از محل خوراک های صادراتی خواهد بود. تلاش می کنیم  با این کار ضمن ارزش افزوده مشکلی برای سودآوری شرکت ایجاد نکند.

این مقام مسئول در مورد شرایط تولید این مجموعه در ۹ ماهه سال جاری گفت: در افت بهره وری تولید استایرن منومر به ۴۰ درصد ظرفیت رسیده بود که با تعمیرات اساسی در حال حاضر میزان تولید ۶ درصد نیز بالاتر از ظرفیت اسمی است . این افزایش تولید امکان صادرات را فراهم کرده است. در گذشته نیز صادرات داشتیم اما بنا به اولویت در تامین نیاز داخل کل محصول تولیدی برای مصرف داخل استفاده شد. در شرایط کنونی که تولید مازاد از نیاز داخل داریم می توانیم بخشی از آن را بعد از کسب مجوز لازم از شرکت ملی صنایع پتروشیمی به کشورهای دیگر صادر کنیم.

حسنی درباره استراتژی آینده این شرکت گفت: پایداری تولید در اولویت است که این پایداری در رابطه با اقتصاد تولید، توجه به محیط زیست و تامین نیاز جامعه ذی نفعان یعنی کارکنان و مهندسان و پیمانکاران شرکت تعریف می شود. همچنین تامین رضایت مشتریان نیز یکی استراتژی های مهم شرکت است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ