کد خبر: ۱۱۷۳۰۶
۹:۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶

اطلاعات جدید و پاسخ به ابهام سازمان بورس منجر به توقف سه نماد شد

اطلاعات جدید و پاسخ به ابهام سازمان بورس منجر به توقف سه نماد شد

اعلام اطلاعات جدید و پاسخ به ابهام سازمان بورس از سوی مهندسی نصیر ماشین ، ایران ارقام و کارتن ایران در کدال ، نماد این سه شرکت بورسی متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی انتشار اطلاعات جدید از سوی مهندسی نصیر ماشین ، ایران ارقام و کارتن ایران در کدال ، نماد این سه شرکت بورسی امروز متوقف شد و در این میان توقف دیروز نماد "مرقام" به دلیل عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت، برای امروز و فردا هم روز ادامه می یابد.

براساس این گزارش، "مرقام" با اعلام مزایده فروش شش دانگ واحد مسکونی به متراژ 251 متر واقع در خیابان فرشته تهران و "خنصیر" هم از افزایش قیمت قرارداد میل لنگ ای اف سون از شرکت ساپکو خبر داد که به ارزش بیش از 11 میلیارد تومان با شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو منعقد شده است .

"چکارن" درباره ابهام سازمان بورس درباره تفاهم ‌نامه اخیر با سرمایه‌گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران در خصوص اخذ نمایندگی برند معتبر خارجی و مشارکت در ساخت ، ابهامی را درباره احتمال عدم اخذ نمایندگی برند معتبر خارجی تا پایان دوره 6 ماهه مطرح کرد که امیرحسین اسماعیل پور توضیحی به شرح داده است:

انتهای پیام 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ