کد خبر: ۱۱۷۳۳۷
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶

وظیفه اصلی بانک ها در شرایط نامطلوب اقتصادی از نگاه مدیر بانک بورسی

وظیفه اصلی بانک ها در شرایط نامطلوب اقتصادی از نگاه مدیر بانک بورسی

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به وظیفه اصلی بانک ها در شرایط نامطلوب اقتصادی گفت: با تزریق سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال علاوه بر انجام وظیفه ذاتی،تصویر ذهنی مثبت از این بانک ایجاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمد بیگدلی در جمع کارکنان بانک ملت استان فارس اظهار داشت: اقتصاد در شرایط فعلی به حمایت بانک ها نیاز مبرم دارد و بخش تولید و اشتغال نیازمند تقویت و تامین سرمایه در گردش از سوی بانک ها است.

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که یک واحد تولیدی و خدماتی به دلیل نداشتن سرمایه در گردش تعطیل یا نیمه تعطیل شود و بخشی از کارمندان و کارگران را اخراج کند زیرا مسئولیت شرعی و قانونی و اقتصادی حکم می کند مانع این امر شویم .

این مقام مسئول ادامه داد: وظیفه اصلی و مهم بانک این است که در این شرایط نامطلوب اقتصادی،در مقابل دشمنی که تمام ابزارهای لازم را در اختیار دارد و درپی به زانو درآوردن از طریق تحریم های اقتصادی است، بایستیم و از تعطیل شدن واحدهای اقتصادی جلوگیری کنیم.

بیگدلی افزود: با تزریق سرمایه در گردش به این واحدها و با حمایت از واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال در جامعه علاوه بر انجام وظیفه ذاتی، خواهیم توانست یک تصویر ذهنی بسیار مثبت از بانک ملت در بین مردم و مسئولان ایجاد کنیم که البته جذب منابع برای تامین نقدینگی فعالان اقتصادی امری ضروری است.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ