کد خبر: ۱۱۸۴۵۱
۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱

شروط روحانی برای پذیرش توبه آمریکا

شروط روحانی برای پذیرش توبه آمریکا

رئیس‌جمهور گفت: آمریکا اگر از مسیر غلط برگردد و از مداخلات گذشته عذرخواهی کند و با احترام با ملت ایران سخن بگوید، حاضریم توبه وی را بپذیریم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در دیدار سفرا و روسای نمایندگی‌های سیاسی مقیم تهران گفت: آمریکا اگر از مسیر غلط برگردد و از مداخلات گذشته عذرخواهی کند و با احترام با ملت ایران سخن بگوید، حاضریم توبه وی را بپذیریم.

وی افزود: آمریکا با همه توان به‌دنبال فشار و یاس‌آفرینی علیه ملت ایران است اما مردم متحدتر از همیشه اند. تا ملت فلسطین به سرزمین خود بازنگردند امنیت در این سرزمین تاریخی تضمین نخواهد شد. راه‌حل مشکلات منطقه، اعتدال و احترام به آرای مردم است. آنها که القاعده و داعش را به‌وجود آوردند دنبال ایجاد انقلاب تقلبی بودند ولی متوجه شدند که اشتباه بزرگی می کنند.

روحانی اعلام کرد: اگر حمایت ملت ایران نبود شاید شاهد وضعیت متفاوتی در بغداد و دمشق بودیم. هر کشوری یاری خواست، بدون توقع به کمک آنها شتافتیم. در این سال‌ها ثابت کردیم در امضای تعهد بسیار دقیق هستیم اما پای امضا می‌مانیم. برجام نماد تعهد ایران به توافقات بین‌المللی است. دقیق‌تر و بهتر از طرفین به تعهدات عمل کردیم. آمریکا با عهدشکنی در برجام برای خود، ایران، منطقه و جهان مشکل آفرید.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ