کد خبر: ۱۱۸۵۸۱
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴

انتقال و درج نماد بانک غایب ۶ ماهه و شرکت فرابورسی به پرریسک ترین تابلو

انتقال و درج نماد بانک غایب ۶ ماهه و شرکت فرابورسی به پرریسک ترین تابلو

بانک غائب ۶ ماهه و شرکت فرابورسی حاضر در بازار دوم معاملات این بورس درپی عدم رعایت معیارهای پذیرش یا الزامات افشا به پرریسک ترین بازار منتقل و درج نماد شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،بانک گردشگری که با توجه به شمولیت ماده 39 دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اورق بهادار از 31 تیر سال جاری با تعلیق نماد روبرو است، با توجه به تصمیم هیات پذیرش از بازار دوم فرابورس به تابلو ب پرریسک ترین بازار به عنوان دویست و سی و پنجمین نماد معاملاتی منتقل و درج شد.

همچنین شرکت مواد ویژه لیا که از 8 دی ماه به علت عدم رعایت معیارهای پذیرش یا الزامات افشا، نماد معاملاتی آن تعلیق شده ،طبق دستورالعمل مذکور از بازر دوم معاملاتی فرابورس به تابلو ب بازار پایه منتقل و به عنوان دویست و سی و ششمین نماد معاملاتی درج شد.

بنابراین گزارش،"شلیا" دو سال پیش طی 44 روز کاری با رشد قیمت 282 درصدی (از 414 به 1585 تومان ) حرف و حدیث هایی را منجر و با تشکیل سه پرونده تخلفاتی در سازمان بورس خبرساز شده بود (در حوزه های تخلفات بازار و تخلفات حوزه اطلاع رسانی و صلاحیت مدیران ) با دریافت کارت قرمز از فهرست شرکت های حاضر در بازار دوم معاملات فرابورس اخراج شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ