کد خبر: ۱۱۸۶۷۲
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷

انتقاد از عدم ترخیص حتی یک خودرو از گمرک و بازگشت پول مردم با سود
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو اعلام کرد:

انتقاد از عدم ترخیص حتی یک خودرو از گمرک و بازگشت پول مردم با سود

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: بیش از یک ماه از دستورالعمل ترخیص خودروهای باقی مانده از گمرک گذشته اما حتی یک دستگاه خودرو ترخیص نشده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایلنا، مهدی دادفر در خصوص ترخیص خودروها از گمرک گفت: بیش از یک ماه از دستورالعمل ترخیص خودروهای باقی مانده از گمرک گذشته اما حتی یک دستگاه خودرو نیز ترخیص نشده است و هیچ‌گونه همتی برای تعیین تکلیف این خودروها وجود ندارد.

وی ادامه داد: بخش‌نامه‌ای که اعلام شده اصلاً اجرایی نیست. همه پول را نقد می‌خواهند مابه‌التفاوت قیمت ارز را باید پرداخت کنند. هیچ‌گونه ضمانتنامه نیز قبول نمی‌شود. اینها همه نشان از آن دارد که نمی‌خواهند کار راه بیفتد و فقط موجب ایجاد نارضایتی می‌شوند. دولت در حرف چیزی دیگری می‌گوید اما در هنگام عمل می‌گوید باید سهم من هم برسد.

این مقام مسئول افزود: وقتی چهل روز از این بخشنامه گذشته و حتی یک خودرو ترخیص نشده چرا یک نفر از دولت نمی پرسد که چه اتفاقی افتاده و چرا اجرا نمی‌شود؟ و اگر قابل اجرا نیست علت آن چیست؟ این نشان می‌دهد اصلا برای آنها این مسائل اهمیتی ندارد و فقط به فکر منافع خود هستند.

دادفر ادامه داد: از طرف دیگر به ایام پایان سال نزدیک می‌شویم و عملا از 15 اسفند تا 17 فروردین تعطیل است. دوستان در انجمن دیگر خسته شده‌اند و تصمیم گرفتند پول مردم را با سود برگردانند. زیرا برخلاف دولت ، انجمن به دنبال آسایش و آرامش مردم است و بی‌خیال این خودروها می‌شود . چون اراده‌ای برای حل این معضل وجود ندارد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ