کد خبر: ۱۱۸۶۸۳
۱۱:۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷

پوتین: هیچ کشوری کاملا مستقل نیست / اروپایی‌ها جرأت ندارند

پوتین: هیچ کشوری کاملا مستقل نیست / اروپایی‌ها جرأت ندارند

رئیس جمهور روسیه با اعلام اینکه هیچ کشوری کاملا مستقل نیست گفت: اروپایی ها خواهان استقرار موشک‌های آمریکایی نیستند اما جرأت جواب رد به واشنگتن را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین گفت: کشورهای اروپایی اصلا مایل نیستند موشک‌های آمریکایی در خاک آن‌ها مستقر شود ولی جرأت واکنش نشان دادن به واشنگتن را ندارند.

وی افزود: فکر می‌کنید هیچ‌یک از کشورهای اروپایی مایل باشد که موشک‌های دارای برد متوسط آمریکایی در خاک اروپا ظاهر شوند؟ مسلما آنها نمی‌خواهند چنین اتفاقی بیفتد ولی رهبران اروپایی نشسته و دست روی دست گذاشته و مخالفتی با این مسئله نمی‌کنند. پس استقلال آنها کجاست؟ ظاهرا آنها فکر می‌کنند که در نهایت ژنرال‌های آنها در سازمان ناتو خواهند توانست از بخشی از استقلال کشورهای اروپایی در مقابل آمریکا دفاع کنند!؟

پوتین ادامه داد: مجلس اروپا اکثریت تصمیمات ضروری برای همه اعضای اتحادیه اروپا را اتخاذ می‌کند و چنین نوع تصمیم‌گیری حتی به مراتب شدیدتر از تصمیمات اتخاذ شده در سطح شورای عالی اتحاد جماهیر شوروی است. واقعیت این است که اصلا کشور کاملا مستقلی در جهان وجود ندارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ