کد خبر: ۱۱۸۷۰۰
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷

بودجه با سقف ۱۷۳۹ هزار میلیارد تومان تقدیم صحن شد

بودجه با سقف ۱۷۳۹ هزار میلیارد تومان تقدیم صحن شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ گفت: با توجه به اجازه دولت سقف بودجه با اصلاحاتی به میزان ۱۷۳۹ هزار میلیارد تومان تعیین و به صحن علنی ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح در توضیح گزارش کمیسیون تلفیق پیرامون لایحه بودجه سال 98 گفت: این کمیسیون در 29 جلسه و بالغ بر 120 ساعت کار لایحه بودجه سال 98 را بررسی و با اصلاحات احتمالی به صحن علنی ارائه کرده است. با توجه به موضوعات مطرح در نشست غیرعلنی امروز مجلس گزارش درآمدی متناسب با شرایط تحریمی- اقتصادی جمع‌بندی و تنظیم شده است.

وی افزود: دولت لایحه بودجه 98 را با عددی بالغ بر 1703 هزار میلیارد تومان به مجلس ارائه کرد که از این میزان 407 هزار میلیارد تومان مربوط به منابع عمومی، 1274 هزار میلیارد تومان مربوط به بودجه شرکت‌ها و 71 هزار میلیارد تومان درآمد اختصاصی را شامل می‌شود البته دولت در انتهای ماده واحده پیش‌بینی کرده در صورتی که منابع عمومی بیشتر از ارقامی که در متن لایحه پیش‌بینی شده وصول و همچنین اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی داده شود، می‌توان تا 40 هزار میلیارد تومان به سقف لایحه بودجه اضافه کنیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 ادامه داد: این اجازه برای افزایش میزان سقف بودجه برای دو موضوع اجرای ماده 106 قانون برنامه ششم توسعه و موارد مندرج در جدول 21 پیوست لایحه بودجه پیش‌بینی شده است از این رو در نهایت کمیسیون تلفیق بودجه در یک سقف گزارش را با مبلغ 1739 هزار میلیارد تومان تقدیم صحن علنی مجلس کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ