کد خبر: ۱۱۸۷۰۵
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷

بکارگیری ظرفیت

بکارگیری ظرفیت "همراه" در تقویت تولید و مصرف محتوای دیجیتال ارزشی

مدیرکل خدمات ارزش افزوده اپراتور اول از برنامه بکارگیری ظرفیت و توان این شرکت در راستای تقویت تولید و مصرف محتوای دیجیتال ارزشی و انقلابی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در مراسمی که ۲۴ بهمن ماه در برج همراه برگزار شد، فعالان حوزه محتوای دیجیتال ارزشی و انقلابی و مدیران خدمات ارزش افزوده همراه اول به همفکری و مرور برنامه ها و تبیین نگاه جدید این شرکت در زمینه خدمات دیجیتال پرداختند.

ابوذر مهرمنش مدیرکل خدمات ارزش افزوده اپراتور اول با اشاره به راهبرد در راستای تحقق چشم انداز جدید و توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال اظهار داشت: بخش ارزش افزوده همراه اول در راستای ماموریت تحقق رویای دیجیتال، قصد ورود جدی در حوزه هایی از جمله محتوای دیجیتال ارزشی و انقلابی بویژه محتوای ویدیویی را دارد.

وی افزود: بنا داریم ظرفیت و توان همراه اول را در راستای تقویت تولید و مصرف محتوای دیجیتال ارزشی و انقلابی به کار بگیریم. این حرکت با محوریت همراه اول و با ایفای نقش جدی تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان، موسسات و نهادهای مربوطه صورت می‌گیرد. حمایت همراه اول شامل تامین پلتفرم پرداخت و پلتفرم انتشار محتوا، مشارکت در تبلیغات و ارزان کردن ترافیک سرویس‌های موردنظر است.

مهرمنش گفت: در راستای نگاه جدید "همراه" در زمینه خدمات دیجیتال، سلسله جلسات و نشست هایی با فعالان حوزه های مختلف خواهیم داشت و با آنها ضمن همفکری و مرور برنامه ها، نگاه جدید همراه اول و فضاهای جدید همکاری را تبیین خواهیم کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ