کد خبر: ۱۱۸۷۱۵
۱۶:۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷

تحقق آمار تولید ایران خودرو و تحویل روزانه بیش از ۱۵۰۰ دستگاه به مشتریان
معاون بازاریابی و فروش خبر داد :

تحقق آمار تولید ایران خودرو و تحویل روزانه بیش از ۱۵۰۰ دستگاه به مشتریان

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام تحقق پیش بینی آمار تولید سال جاری گفت: با افزایش تولید، تحویل روزانه خودرو به مشتریان به بیش از هزارو پانصد دستگاه رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی خان کرمی با بیان این که وضعیت تامین و تولید در خطوط ایران خودرو روز به روز رونق بیشتری می گیرد ، گفت:  با افزایش تیراژ تولید، تحویل خودرو به مشتریان به روزانه بیش از هزارو پانصد دستگاه رسید. با افزایش تولید و تحویل خودرو ، تعداد تعهدات معوق به مشتریان تا پایان سال کاهش خواهد داشت.

وی افزود: همچنین با تامین قطعات کسری، تعداد خودروهای ناقص نیز در حال تکمیل و تحویل به مشتریان است. انجام تعهدات به مشتریان و تحویل خودروهای معوق در اولویت ایران خودرو است و تعهدات در ماه های آینده بروز خواهد شد. با بهبود روند تامین و تولید ، ایران خودرو تا پایان سال به اهداف مورد نظر در تولید دست خواهد یافت.

خان کرکی ضمن قدردانی از مشتریان وفادار و همراه بابت تاخیرهای ناخواسته و تحمیلی در تحویل خودروها عذرخواهی کرد و گفت: با پرداخت سود مشارکت و جریمه دیرکرد مطابق قرارداد به دنبال جلب حداکثری رضایت مشتریان هستیم.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ