کد خبر: ۱۱۸۷۲۸
۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸

علت طولانی شدن نظر مجمع تشخیص درباره

علت طولانی شدن نظر مجمع تشخیص درباره "پالرمو" اعلام شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طولانی شدن اعلام نظر درباره لایحه پالرمو گفت: مصوبه مجلس از نظر انطباق با قانون اساسی و شرع در شورای‌نگهبان تائید و اشکالات اعلامی در مورد عدم انطباق با سیاست های کلی نظام است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمد فروزنده پیرامون بررسی لایحه پالرمو در جلسه دیروز مجمع به ناطقان گفت: در جلسه بحث های دقیق و مبسوطی درباره این موضوع با امعان نظر به همه‌ ادله و مستندات ارائه شده جریان داشت و استدلال های اعضا در موافقت و مخالفت با نظر مجلس مطرح شد.

وی در پاسخ به سوال جنس موافقت ها و مخالفت ها با این لایحه را چقدر سیاسی می داند،گفت: مجمع همیشه در تصمیماتی که درباره اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان بوده، مصلحت نظام را در نظر گرفته و در چنین تصمیم مهمی هم به دنبال تشخیص مصلحت نظام است.

فروزنده درباره طولانی شدن اعلام نظر مجمع افزود: طولانی شدن مذاکرات در مورد لوایح مهم و پیچیده سابقه دارد. البته مصوبه مجلس از نظر انطباق با قانون اساسی و شرع در شورای‌ نگهبان تائید شده و اشکالاتی که اعلام کرده در مورد عدم انطباق مصوبه مجلس با سیاست های کلی نظام است.امید می رود در جلسه آینده، مجمع به جمع بندی برسد و امکان اخذ رای فراهم شود .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ