کد خبر: ۱۱۸۷۳۸
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸

زمان افزایش سرمایه دو زیرمجموعه بانک ملت ، ایران خودرو و ۴ شرکت دیگر

زمان افزایش سرمایه دو زیرمجموعه بانک ملت ، ایران خودرو و ۴ شرکت دیگر

دو زیرمجموعه ایران خودرو و بانک ملت به همراه ۴ شرکت دیگر زمان برگزاری مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،4 شرکت مهرکام پارس، داروسازی تهران شیمی، کابل سازی ایران و گلتاش جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و واسپاری ملت برای تطابق اساسنامه با نمونه سازمان بورس،زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کردند.

همچنین سرمایه گذاری نیرو برای انتخاب اعضای هیات مدیره به مجمع عادی بطور فوق العاده می رود.

بنابراین گزارش،شرکت مهر کام پارس مجوز افزایش سرمایه 125 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را گرفت ."خمهر" با هدف اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت ماده 141 سرمایه فعلی را از 82.8 به 186.1 میلیارد تومان می رساند.شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با 52.5 درصد در ترکیب سهامداری این شرکت بورسی قرار دارد.

داروسازی تهران شیمی مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی را دریافت کرد تا سرمایه فعلی را از 14.85 به 44.55 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "شتهران" از محل سود انباشته و با هدف جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

کارخانجات کابل سازی ایران هم مجوز افزایش سرمایه 1235 درصدی را از سازمان بورس دریافت کرد."بایکا" سرمایه فعلی  را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها از 3.78 به 50.4 میلیارد تومان می رساند.این تامین مالی با هدف اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت انجام می شود.

شرکت گلتاش‌ نیز مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی را از سازمان بورس گرفت."شگل" می تواند سرمایه اسمی 50 میلیارد تومانی را از محل سود انباشته به 100 میلیارد تومان برساند تا قادر به استفاده از معافیت کاهش مالیات عملکرد و جلوگیری از خروج 10 میلیاردتومانی ( استفاده از معافیت مصوبه 16 تیر سال جاری شورای عالی هماهنگی اقتصادی در خصوص معافیت مالیاتی حاصل از افزایش سرمایه از محل سود انباشته ) باشد.

مهرکام پارس(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز یکشنبه 5 اسفند در محل شرکت

واسپاری ملت(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز چهارشنبه 8 اسفند در سازمان مدیریت صنعتی

داروسازی تهران شیمی(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز چهارشنبه 8 اسفند درمحل قانونی شرکت

کابل سازی ایران(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز شنبه 4 اسفند در میدان توحید، خ نیایش شرقی،روبروی بوستان خوش،پلاک 33

گلتاش(مجمع فوق العاده): ساعت 9 روز پنج شنبه 9 اسفند در هتل المپیک

سرمایه گذاری نیرو(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 10 روز دوشنبه 6 اسفند در ساختمان مدیریت صنعتی

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ