کد خبر: ۱۱۸۷۷۴
۰:۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹

زمان و شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو / ترکیدن حباب قیمتی در روزهای آینده
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت اعلام کرد:

زمان و شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو / ترکیدن حباب قیمتی در روزهای آینده

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام زمان و شرایط پیش فروش جدید گفت: همزمان با عرضه تعداد زیادی از محصولات و اجرای فروش فوری در روزهای آتی، حباب قیمتی شکسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی خان کرمی با اشاره به اینکه ایران خودرو با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت ها برای بهبود وضعیت تولید تلاش می کند و در حال حاضرتحویل روزانه را به حدود روزانه 1500 دستگاه رسانده ، گفت :‌ با توجه به سیاست های وزارت صنعت و تلاش و همیاری زنجیره تامین قطعات و واحدهای تولیدی شرکت، تعداد تحویل در آینده نزدیک به بیش از 1500 دستگاه نیز افزایش خواهدیافت .

وی ادامه داد: ایران خودرو طی روزهای آتی با فروش فوری و تحویل محصولات در سال 97 با روند افزایش قیمت مقابله خواهد کرد.

این مقام مسئول افزود: متاسفانه دلالان و سودجویان که عاملان اصلی رشد قیمت ها هستند، همیشه منتظر فرصتی برای سرعت بیشتر افزایش قیمت هستند و در روزهای اخیر شاهدیم با از افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال و در پیش بودن نوروز، سوء استفاده کرده و از موقعیت و شرایط کنونی حاکم بر اقتصاد، حداکثر سودجوئی را می برند.بنابراین ایران خودرو درصدد است با این عده از مشتری نماها مقابله کرده و اقدام به تحویل محصولات به دست مصرف کننده نهائی کند.

خان کرمی با این توصیه به مشتریان که فریب دلالان را نخورده و منتظر آغاز شرایط فروش فوری ایران خودرو باشند، ادامه داد: فروش فوری محصولات ایران خودرو از ساعت 10 صبح سه شنبه 30 بهمن به صورت روزانه و مستمر و از طریق سایت فروش اینترنتی  www.esale.ikco.ir آغاز خواهد شد و امید است با عرضه مناسب در این ایام ضمن کنترل بازار و کاهش قیمت های افسارگسیخته بازار، نیاز متقاضیان واقعی تامین شود.

به گفته وی ، ایران خودرو به منظور  کوتاهی دست واسطه ها از محدودیت هایی چون هر کدملی یک دستگاه ، عدم امکان ثبت نام افرادی که طی 18 ماه گذشته ثبت نام داشته اند، عدم امکان ثبت نام برای افراد زیر 18 سال و ... استفاده خواهد کرد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ