کد خبر: ۱۱۸۷۸۷
۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹

توضیح رکورددار افزایش سرمایه درباره حضور در جمع شرکتهای دانش بنیان

توضیح رکورددار افزایش سرمایه درباره حضور در جمع شرکتهای دانش بنیان

رکورددار افزایش سرمایه درخصوص معرفی به عنوان شرکت دانش بنیان و اثر آن بر انجام مناقصه اخیر دست به شفاف سازی زد و آماده بازگشایی نماد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت کارخانجات مخابراتی ایران که با افزایش سرمایه 2183 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها، رکورددار این موضوع است ، در خصوص معرفی شرکت دانش بنیان دست به شفاف سازی زد و آماده بازگشایی نماد شد.

براین اساس، عبدالرضا رضوانی مدیرعامل "لکما" اعلام کرد: پیرو نامه ۲۷ بهمن رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این شرکت موفق شده به واسطه محصولات راک هایoutdoor و indoor ، تجهیزات نیروی مخابراتی(power) و سامانه برنامه ریزی آبیاری هوشمند به عنوان دانش دانش بنیان تولیدی نوع یک و به واسطه محصولات سامانه خودکار هواشناسی و آزمایشگاه سیار خاک و آب به عنوان دانش بنیان تولیدی نوع دو توسط کارگروه ارزیابی و تایید صلاحیت شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری احراز صلاحیت شود.

بنابراین گزارش، دانش بنیان تولیدی نوع یک تأثیر به سزایی در انجام هر چه بهتر موضوع مناقصه همراه اول که این شرکت اخیرا برنده آن شده،خواهد داشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ